پویایی در دانشگاه با برگزاری رویدادهای علمی دانشجویی ایجاد می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشگاه تهران باید در ‌راستای ارتقای فرهنگ توسعه و پیشرفت علمی و ترویج پژوهش‌های کاربردی دانشجویی باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران جلسه ملاقات سالانه دبیران و نمایندگان انجمن‌های علمی دانشگاه تهران با حضور دکتر مهدی شهبازی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران امروز سه شنبه ۱۵ اسفند ماه در تالار شورا ساختمان مرکزی برگزار شد.

مهدی شهبازی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در این جلسه ضمن تشکر از فعالیت‌های علم محور و پژوهش های کاربردی انجمن‌های علمی دانشگاه تهران و کسب جوایز متعدد در جشنواره حرکت، گفت: انجمن‌های علمی با اقدامات موثر و متناسب با جامعه علمی دانشگاهی می توانند پویایی را در دانشگاه به ارمغان بیاورند.

وی با تاکید بر اینکه بدنه اصلی انجمن‌های علمی و در واقع تمامی گروه‌های دانشجویی با حضور و مشارکت فعالانه دانشجویان شکل می گیرد، ادامه داد: فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشگاه تهران باید در ‌راستای ارتقای فرهنگ توسعه ‌پیشرفت علمی و ترویج پژوهش‌های کاربردی دانشجویی باشد.

شهبازی با بیان اینکه انجمن های علمی می‌توانند در جهت ترویج فرهنگ علمی نقش آفرینی کنند، افزود: کارگروه های دانشجویی و به ویژه انجمن‌های علمی دانشگاه تهران به منظور تقویت رقابت‌پذیری و تشویق دانشجویان به فعالیت‌های علمی اقدام کنند و فرصتی را برای ارتقای توانایی‌های علمی و پژوهشی کاربردی دانشجویان فراهم کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه دانشجویان برای کسب مهارت‌های متنوع و افزایش دانش خود باید در رویدادهای علمی و دانشجویی شرکت کنند و با آخرین پیشرفت‌ها و مباحث علمی آشنا شوند، اظهار کرد: ما از فعالیت‌های دانشجویی حمایت می کنیم و امیدواریم دانشجویان با مشارکت فعال در رویدادهای فرهنگی و اجتماعی به توسعه دانش و ارتقای سطح علمی دانشگاه کمک کنند.

دبیران انجمن های علمی در این جلسه موضوعات و مسائل مورد نظر خود را طرح کردند و معاون فرهنگی و اجتماعی با توجه به سوالات مطرح شده، پاسخ‌هایی را ارائه کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=23662

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان