پوشش گسترده و زنده رویدادهای اربعین در موکب امام جعفر صادق (ع)

در اقدامی نوآورانه، موکب امام جعفر صادق (ع) در مرز تمرچین به عنوان دومین استودیو سیار صدا و سیمای آذربایجان غربی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در اقدامی نوآورانه، موکب امام جعفر صادق (ع) در مرز تمرچین به عنوان دومین استودیو سیار صدا و سیمای آذربایجان غربی به پوشش گسترده و زنده رویدادهای مهم پیاده‌روی اربعین و انتقال مستقیم حال و هوای معنوی این ایام به مردم تبدیل شد.

بر اساس این گزارش محسن رضایی، رئیس قرارگاه ستاد اربعین کانون‌های مساجد آذربایجان غربی با اعلام این خبر، اظهار داشت: «با پیگیری‌های انجام شده و هماهنگی با مدیرکل صدا و سیمای استان، موکب امام جعفر صادق (ع) به عنوان یک پایگاه مهم خبری و اطلاع‌رسانی در مرز تمرچین فعالیت خواهد کرد. از این پس، برنامه‌های زنده تلویزیونی با حضور زائران اربعین حسینی و خادمان مواکب از این موکب پخش خواهد شد.»

وی افزود: این اقدام علاوه بر پوشش گسترده رسانه‌ای پیاده‌روی اربعین، به معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان در خدمت‌رسانی به زائران نیز کمک شایانی خواهد کرد.

قرارگاه امام جعفر صادق (ع) که با تلاش‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برپا شده است، یکی از مهم‌ترین مواکب خدمت‌رسان به زائران اربعین حسینی در مرز تمرچین محسوب می‌شود. این موکب با ارائه خدمات متنوع از جمله اسکان، تغذیه، وارائه برنامه‌های فرهنگی، به استقبال زائران می‌رود.

گفتنی است؛ با تبدیل این موکب به استودیو سیار صدا و سیمای آذربایجان غربی، مردم استان می‌توانند به صورت زنده و مستقیم شاهد شور و حال معنوی پیاده‌روی اربعین و تلاش‌های خادمان این موکب باشند

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=46899

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان