پنجمین نمایشگاه تخصصی لیزر، فوتونیک و کوانتوم ایران برگزار می‌شود

«پنجمین نمایشگاه تخصصی لیزر، فوتونیک و کوانتوم ایران» به مدت ۴ روز از ۱۳ تا ۱۶ آبان ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نمایشگاه تخصصی لیزر، فوتونیک و کوانتوم ایران با همت و تلاش دست‌اندرکاران صنعت علمی کشور در راستای ترویج و ارتقاء فناوری‌های لیزر، فوتونیک و کوانتوم برگزار می‌شود.

این رویداد علمی، فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات، آشنایی با آخرین دستاوردها و ارتقاء همکاری‌های علمی و تجاری در زمینه لیزر، فوتونیک و کوانتوم ایجاد می‌کند.

در این رویداد، شرکت‌ها و موسسات علمی تحقیقاتی داخلی فرصت خواهند داشت تا تجارب خود را در زمینه‌های مختلف اپتیک، لیزر، فوتونیک و کوانتوم عرضه کنند و با سایر اعضای این صنعت و متقاضیان فناوری در تبادل نظر و تجربیات شرکت کنند.

از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی‌های تخصصی با حضور اساتید، متخصصان و فناوران معتبر در حوزه لیزر، فوتونیک، اپتیک و کوانتوم به منظور ارتقاء دانش فنی و علمی مخاطبان است.

این نمایشگاه فرصتی برای تقویت ارتباط بین دانشگاه‌ها، صنعت و تحقیقات است و نقش بسزایی در پیشرفت فناوری و توسعه علمی کشور ایفا می‌کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=54782

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان