پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه پلاستیک قزاقستان

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پلاستیک و پلیمر قزاقستان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت پلاستیک و پلیمر قزاقستان (Plast World 2024) از ۶ تا ۸ تیر ۱۴۰۳ در آلماتی پایتخت قزاقستان برگزار می‌شود.

ماشین‌آلات و تجهیزات برای تولید، ماشین‌های قالب‌گیری تزریقی‌، ماشین‌های قالب‌گیری دمشی، اکسترودرها و خطوط اکستروژن، اتوماسیون یکپارچه، خدمات برای صنعت پلاستیک و لاستیک، ترموپلاستیک، الاستومرهای گرمانرم از جمله محورهای این نمایشگاه هستند.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۱۱۷۸۰۵۳۴ (میثاق فریوران) تماس حاصل نمایند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه پلاستیک قزاقستان

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=32531

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان