پادگان شهید کاوه مهاباد به مرکز راهیان نور دفاع مقدس تبدیل می شود

ارومیه- فرمانده سپاه مهاباد گفت:پادگان شهید کاوه به مرکز راهیان نور و نماد رشادت‌های دفاع مقدس تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اکبر نوروزی ظهر پنجشنبه در بازدید خبرنگاران از پادگان شهید محمود کاوه، اظهار کرد: این پادگان، به عنوان یادمان دوران دفاع مقدس و محل خدمت شهید کاوه ساخته شده، با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهید والا مقام و هم رزمانش، به‌صورت شب‌مانی پذیرای کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور است.

وی ادامه داد: شهید محمود کاوه از فرماندهان برجسته دوران دفاع مقدس و فرمانده تیپ ۱۵۵ ویژه شهدا بود. این یادمان در نزدیکی شهرستان مهاباد قرار دارد.

پادگان شهید کاوه مهاباد به مرکز راهیان نور دفاع مقدس تبدیل می شود

سرهنگ نوروزی در ادامه با تأکید بر ضرورت بازسازی و ساماندهی بیشتر این یادمان گفت: محل خدمت سردار شهید کاوه، میعادگاه بزرگان دوران جنگ است و نیازمند حمایت بیشتر مسئولان استانی برای بازسازی است.

وی افزود: این منطقه با داشتن ۱۲ هزار شهید و ۲۴ هزار شهید مهاجر، جایگاه ویژه‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی دارد و باید از این ظرفیت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی استفاده شود.

این میعادگاە با هدف بازدید کاروان‌های راهیان نور و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهید والا مقام و هم رزمان او احداث شده است.

شهید محمود کاوه از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود و فرماندهی تیپ ۱۵۵ ویژه شهدا را برعهده داشت.

این شهید والامقام در شهریور ۱۳۶۵ حین انجام عملیات کربلای ۲ به شهادت رسید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=51449

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان