ورود سامانه بارشی جدید به کشور از هفته آینده

سازمان هواشناسی اعلام کرد: هفته آینده با توجه به رشد ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، امروز (پنجشنبه، بیست و چهارم خردادماه) در برخی نقاط واقع در استان‌های شمال غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال شرق، بخش‌هایی از مرکز کشور، ارتفاعات استان‌های کرمان، یزد، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان در برخی ساعات به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد گردوخاک و بارش تگرگ رخ می‌دهد.

فردا (جمعه، بیست و پنجم خردادماه) همین شرایط در برخی نقاط شمال غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، دامنه‌های مرکزی زاگرس، بخش‌هایی از مرکز کشور، ارتفاعات استان‌های شمال و شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان شمال و شرق فارس و غرب یزد برقرار خواهد بود.

همچنین روزهای (شنبه، بیست و ششم خردادماه) و (یکشنبه، بیست و هفتم خردادماه) در برخی نقاط شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، دامنه‌های مرکزی زاگرس، بخش‌هایی از مرکز کشور، ارتفاعات استان‌های کرمان، یزد، شمال و شرق فارس و شرق هرمزگان، در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

روز (دوشنبه، بیست و هشتم خردادماه) در ارتفاعات استان‌های اردبیل، شمال و شرق آذربایجان شرقی، کرمان، گیلان، مازندران، سمنان، البرز، تهران و ارتفاعات زاگرس مرکزی نیز در بعدازظهر رگبار پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.

سه روز آینده در برخی نقاط شمال غرب، شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکزی کشور، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و برخی نقاط جنوب کشور وزش باد، شدید می‌باشد که احتمال خیزش گردوخاک، کاهش دید و کیفیت هوا دور از انتظار نیست و در سه روز آینده شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و شرق دریای عمان هم مواج خواهد شد.

آسمان تهران فردا نیمه ابری و وزش باد در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و رگبار باران گاهی وزش باد شدید و احتمال رعدوبرق با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و برای شنبه نیمه ابری و وزش باد گاهی رگبار باران در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و احتمال رعدوبرق با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=37137

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان