هم افزایی دستگاه‌ها کارآمدی را ارتقاء می‌دهد

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این مجموعه آمادگی دارد تا در هم افزایی با جمعیت هلال احمر، گام‌هایی اساسی برای ارتقای کارآمدی و پیشرفت کشور بردارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند با سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار و گفت‌و گو کرد.

در این دیدار رئیس هلال احمر با اشاره به سوابق درخشان مهندس اوحدی و با بیان اینکه رئیس جدید بنیاد شهید، چشم و چراغ خانواده شهداست، گفت: هلال احمر مفتخر بود تا در ماه‌های اخیر از تجربیات شما در عرصه مدیریتی استفاده کند و این همکاری بی شک سبب شد تا هلال احمر به موفقیت‌هایی دست پیدا کند.

وی افزود: البته در سیستم مدیریتی نباید تفاوتی میان سازمان‌ها قائل بود. همه ما خادمان مردم و این کشور هستیم و باید در همکاری با یکدیگر موانع توسعه و پیشرفت را برطرف کنیم و بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

همچنین در این نشست، سعید اوحدی، رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تجربه گرانقدر فعالیت در جمعیت هلال احمر گفت: مدیریت و مجموعه جمعیت هلال احمر در سال‌های اخیر به خوبی نشان داد که می‌توان از محدودیت‌ها عبور و دستاورهای درخشانی داشت.

وی افزود: هلال احمر یاور همیشگی مردم است و ستون اصلی آن را داوطلبان و مردم تشکیل می‌دهند و به واسطه این پشتوانه و مدیریت علمی آن است که توانسته در تمامی آمارها و نتایج، نمره قبولی را کسب کند.

اوحدی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز آمادگی دارد تا در هم افزایی با جمعیت هلال احمر، گام‌هایی اساسی برای ارتقای کارآمدی و پیشرفت کشور بردارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=46639

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان