همپیمانان رژیم صهیونیستی مجرم هستند

اردبیل- مدیر شبکه تی.وی ترکیه گفت: همپیمانان منطقه‌ای رژِیم صهیونیستی در جنایت این رژیم سفاک همدست بوده و به عنوان مجرم مجازات شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، نورالدین شیرین عصر پنجشنبه در مراسم ۱۹ ژانویه گرامیداشت روز آذری‌های مسلمان جهان در اردبیل، اظهار کرد: ۱۹ ژانویه روز رهایی ملت آزادیخواه آذربایجان از دامن کمونیسم و تزار روسیه بود تا زمینه برای نمایش عشق و ارادت آنها به ساحت اهل بیت آشکار شود.

وی ضرورت حفظ وحدت و یکپارچگی آذری‌ها را در پیشبرد اهداف ارزشی و الهی یادآور شد و تصریح کرد: عشق و علاقه‌ای که آذری‌ها به اهل بیت عصمت و طهارت نشان می‌دهند از سر صدق و صداقت است و قطعاً باید قدر آن را دانست.

مدیر شبکه تی.وی ترکیه گفت: امروز نیز همین وحدت و همگرایی می‌تواند به نقطه پیروزی برای امت اسلامی و کانون اضمهلال و نابودی دشمنان تبدیل شود.

شیرین به جنایات شیطان زمان صهیونیسم غاصب اشاره کرد و افزود: امروز رژیم جعلی اسراییل خود را به هر آب و آتشی می‌زند تا با انجام جنایات هولناک هویت خود را به رخ بکشد در حالی که این رژیم محکوم به شکست و نابودی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: جای تعجب اینجا است که برخی کشورهای اسلامی و عرب منطقه با خیانت تمام به آرمان فلسطین سعی می‌کنند تا رژیم صهیونیستی را همراهی کنند که تاریخ گواه این خیانت آنها و لعن و نفرین آیندگان خواهد بود.

شیرین اضافه کرد: همدستان و همپیمانان رژیم صهیونیستی باید در برابر همه این جنایت‌ها پاسخگو باشند و قطعاً شریک جرم بوده و به عنوان مجرم مجازات خواهند شد.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود کشورهای اسلامی از جبهه مقاومت اجازه ارسال محموله‌های نفت و غذا را به سمت رژیم سفاک صهیونیسم ندهند چرا که امروز جنایت آنها علیه جامعه بشری نمود و نشانی از ذات پلید سران استبدادی است.

مدیر شبکه تی.وی ترکیه یادآور شد: امت اسلامی آماده حضور در فلسطین هستند تا با رژیم صهیونیستی مقابله کرده و زمینه آزادی قدس شریف را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که با نام «آراز قوناقلاری» برگزار شد، شعرخوانی شده و گروه نمایش برنامه خود را اجرا و از چند چهره هنری و فرهنگی فعال در این بخش تجلیل شد.

در این مراسم همچنین قرار شد مجموعه فاخر با محوریت اسناد تاریخی ۱۹ ژانویه راه‌اندازی شود تا محققان، دانشجویان و علاقه‌مندان به تهیه پایان نامه تحصیلی بتوانند از این منبع علمی استفاده کرده و تحقیقات گسترده‌ای را انجام دهند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=16182

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان