همه آزادگان عالم با تاسی از سیدالشهدا(ع) مسیر را ادامه می‌دهند

بندرگز- رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروز همه آزادگان عالم زیر خیمه سید الشهدا جمع شده اند و با تاسی و الگو برداری از وجود سید الشهدا و یارانشان مسیر را ادامه می دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قمی، شامگاه پنجشنبه در دیدار با هیأت یا حسین بندرگز اظهار کرد: همان گونه که شهید حاج قاسم فرمودند ما ملت امام حسینیم و این در مراسم‌های سیدالشهدا نمایان است.

وی افزود: با همت جوانان و دلسوزان شهرستان بندرگز مراسم‌ و دسته روی های مختلفی در حال برگزاری است که چهره شهر را متفاوت کرده است و این موضوع بسیار قابل اهمیت است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه محرم فصل عاشقی است، گفت: ماه محرم ماه عاشق پیشگی و مجالی برای ابراز ارادت به معشوق ثابت قدم یعنی سید الشهدا است.

وی گفت: امام حسین (ع) در مقابل باطل هیچگاه کوتاه نیامد و سر خم نکرد، در این مسیر حاضر شد هزینه‌های فراوانی بپردازد و کار را به عاشورا و کربلا رساند.

قمی اظهار کرد: امروز همه آزادگان عالم زیر خیمه سید الشهدا جمع شده اند و با تاسی و الگو برداری از وجود سید الشهدا و یارانشان مسیر را ادامه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) می‌توانست به تنهایی و یا فقط با مردان به مصاف یزیدیان عالم برود اما این همراهی دختران و بانوان کاروان سید الشهدا و ایستادن آنها پای حق و حقیقت بسیار جلوه گر است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در زمان حیات سیدالشهدا هم اهتمام به خانواده و هم بی باکی و نترسیدن امام را شاهد هستیم و می‌بینیم تا آخرین لحظه پای حق ایستادند.

وی یادآور شد: افرادی که امروز در این شهر پای کار سیدالشهدا ایستاده اند پای حق هم می‌ایستند و هیچ ترسی ندارند که برای حق هزینه پرداخت کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=41465

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان