هسته اصلی بارندگی‌ها وارد لرستان شده است/ریزش سنگ دربرخی جاده‌ها

خرم‌آباد – مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان آخرین جزئیات و خبرها از بارندگی‌ها در این استان را اعلام کرد.

مهدی پازوکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در لرستان، اظهار داشت: شاهد بارش‌های خوبی از شب گذشته تا کنون در لرستان هستیم و از الان هم هسته اصلی بارندگی وارد استان شده است.

وی با بیان اینکه این بارش‌ها تا صبح فردا در استان با همین شدت و ضعف ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: پیش‌بینی کرده‌ایم در استان آب‌گرفتگی گسترده معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها و… را داشته باشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان، افزود: باتوجه‌به اینکه امشب هم این فعالیت بارشی در آسمان لرستان ادامه خواهد داشت در گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی بارش برف و در پی آن لغزنده بودن جاده‌ها پیش‌بینی‌شده است.

پازوکی با تأکید بر اینکه رانندگان و مردم از ترددهای غیرضروری خودداری کنند، افزود: اگر نیاز به تردد هست، حتماً رانندگان تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ به همراه خود داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به ریزش سنگ در برخی از محورهای مواصلاتی از جمله گردنه «پای آستانه» شهرستان کوهدشت، بیان داشت: بعد از بررسی‌ها، اگر ببینیم خطر دارد، این گردنه را مسدود اعلام خواهیم کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان، تأکید کرد: اگر بارندگی‌ها به همین شکل ادامه داشته باشد، احتمال دارد که پرواز فرودگاه خرم‌آباد کنسل شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=20531

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان