نکته هایی برای پوشیدن لباس راه راه

به نقل از مجله اینترنتی شبره :

۱.کمی رنگ اضافه کنید

ساده ترین راه برای ایجاد تنوع این است که به این لباس رنگ های مختلف اضافه کنید چون به لباس نشاط میبخشد. برای مثال آبی آسمانی، قرمز روشن با سفید یا اگر شخصیت جسوری دارید، رنگ های بیشتری اضافه کنید. البته باید با آزمون و خطا این رنگ ها را درست انتخاب کنید. میتوانید از رنگ های متضاد نیز استفاده کنید.

qm1kwm20Free-Shipping-Bohemian-Slim-Fit-Color-Stripe-Dress-Chiffon-Dresses-Fashion-Skirts-Women-2012-Wholesale-and

۲.راه راه به روی راه راه

یکی از راه های بهتر کردن لباس های راه راه استفاده از آنها در ۲ یا ۳ جزء است. میتوان دو قسمت اصلی را یعنی شلوار و لباس اصلی را راه راه پوشید. اینکار باعث بیشتر شدن تاثیر بر روی چشم ها میشود.میتوانید این لباس ها را در جهت مخالف یکدیگر پوشید یعنی شلوار راه راه به سمت چپ باشد و دیگری به سمت راست. فقط یادتان باشد که زیاده روی نکنید.

qxqfamcyTrend-Spotting-Black-and-White-Stripes-3

۳.لایه بندی کنید

لباس های راه راه راحت ترین لباس برای لایه بندی است؛ همینطور به لباس هایمان عمق بیشتری نسبت به لباس های عادی میبخشند. برای اینکه به تنوعی به لباس هایتان بدهید یک لایه لباس راه راه به آ« اضافه کنید.

jleguhoc2014-11-06_0030

۴. ترکیب و هماهنگ سازی کنید

ترکیب طرح های مختلف اگر به درستی انجام شود شما را به راحتی خوش استایل جلوه میدهد. مردم اکثرا لباس راه راه تیره را انتخاب میکنند چون رسمی تر به نظر میرسد، اما این طرز ظالمانه است. همانطور که در مقالات قبلی گفتیم، لباس های رنگی هم میتوانند رسمی باشند فقط باید رنگ درست را انتخاب کرد. شما میتوانیدیک طرح اصلی را انتخاب کرده و بر اساس آن طرح های دیگر را انتخاب کنید. مطمئن شوید که حتما طرحی متفاوت را انتخاب کنید، چون شما نمیخواهید که یکنواخت به نظر برسید و دیگر اینکه طرح ها را درست و مناسب انتخاب کنید تا چشم نوازتر به نظر برسند.

sjv0rqtxBY-CHILL-FASHION-BLOG-Chloe-Hill-in-Boden-Clothing-blue-striped-top-at-Rosebay-NSW

۵.هوشمندانه انتخاب کنید

به جای اینکه تمام اجزا را در راه راه خلاصه کنیم میتوان از آن به صورت هوشمندانه استفاده کنید. مثلا شلوار با جوراب را راه راه پوشید.پس در انتخاب اجزای راه راه دقت کافی را به عمل بیاورید.

omu0eoiz783-Michael-Lauren-Vince-Long-Sleeve-Color-Block-Stripe-Open-Back-for-Women-1

۶.فقط به فکر بالاپوش راه راه نپوشید

معمولا اکثر افراد بالاپوش راه راه میپوشند به همین خاطر است که ذهنیت غلط درباره این طرح به وجود آمده است. حتی اجزای کوچک مانند روسری میتواند تاثیرات جالبی برای بیننده داشته باشد. ما به شما میگوییم که افکار سنتی خود را کنار بگذارید  و کمی مدرن فکر کنید، همانطور که اقلیدس گفته کل برابر مجموع اجزا است.

vploloafstriped-pants

۷.به لباس بعد اضافه کنید

وقتی راجب لباس های راه راه در این فصل صحبت میکنیم، باید اعتراف کرد که این گونه لباس ها برای این فصل ساخته شده اند. این بدین معنا نیست که قابل پیش بینی و حوصله سر بر است. شما باید به رنگ های مختلف و جهت های مختلف فکر کنید. چون هر چه تنوع بیشتر باشدبه استایل بعد اضافه میشود. طول های مختلف راه راه، عرضشان، عمق، رنگ واجزایی که در آنها این طرح به کار رفته به طور کلی باعث زیبایی وتنوع میشوند.

2mjdoo5alily-white-cynthia-steffe-kinley-mix-print-fit-flare-dress-screen

منبع:shixon

انتخاب رنگ لباس متناسب با رنگ پوست

به روز ترین لباس های بچگانه ۲۰۱۵

زیباترین مدل لباس کوتاه دخترانه

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=28440

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان