نکاتی مهم برای انتخاب لباس عروس

به نقل از مجله اینترنتی شبره :

درانتخاب لباس عروس، لازم است پیش از اقدام به خرید، به نکاتی توجه کنید تا در زمان مراسم یا پس از آن پیشمان نشوید. برنامه ریزی برای خرید لباس عروس نازمند دانستن  نکاتی است که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.

درباره مدل سبک مدل لباس عروسی خود فکر کنید و برای آن برنامه ریزی کنید. نوع لباس عروس را بر اساس فصلی که مراسم شما در آن برگزار می شود انتخاب کنید. حتی محل برگزاری و تالار عروسی می تواند در انتخاب شما تاثیر گذار باشد. به عنوان مثال اگر شما عروسی خود را در فضای باز برگزار می کنید لباس عروسی تان بهتر است از زرق و برق زیادی برخوردار بوده، چشمگیر باشد و جلوه لباس عروسی شما را به حد اعلی برساند.
در انتخاب لباس عروس بر اساس مدروز دقت کنید. زمانی که در آینده به لباس عروس خود از میان عکس ها نگاه می کنید اگر لباس شما با مد زمان خود طراحی شده باشد و بسیار خاص باشد، دمده شده و منقضی شده به نظر می رسد. پس لباسی که انتخاب می کنید سعی کنید نامتعارف نباشد.
مدل لباس عروسی
برای میزان هزینه و بودجه ای که که برای خرید لباس عروس محاسبه کرده اید برنامه ریزی کنید. کل بودجه را برای خرید لباس عروس خود صرف نکنید چرا که ممکن است نیاز باشد تغییراتی در لباس عروس داشته باشید . به عنوان مثال تغییر اندازه، مدل، انجام کار دست روی لباس عروس یا اضافه کردن ملحقات در مراسم عروسی. چنانچه این برنامه ریزی را نداشته باشید ممکن است از موارد مهمی که احتمال می رود در آینده نیاز شود باز بمایند .

نکاتی مهم برای انتخاب لباس عروس

در انتخاب لباس عروس دقت لازم را انجام دهید. لباسی که انتخاب می کنید باید کاملا اندازه شما باشد و با بدن شما فیت شود. از این جهت سعی کنید در روزهایی لباس عروس را انتخاب کنید که به مراسم خود نزدیک باشد. چرا که ممکن است تا زمان مراسم در اثر احساسات و استرس ها تغییر سایز داشته باشید و هنگامی که لباس عروس را می پوشید زیبایی لازم را نداشته باشد و زمان لازم جهت تغییر در آن را از دست داده باشید.
در عین حال لباس شما باید راحتی لازم را داشته باشد. چرا که شما با این لباس زمان زیادی را سپری می کنید. از باغ و آتلیهعروس گرفته تا قدم زدن و رقصیدن در تالار عروسی، یک لباس عروس راحت و سبک باعث می شود شما در طول روز احساس خستگی کمتری کنید و در نهایت باعث کاهش استرس شما و بهتر بودن شما در مراسم می شود. این یکی از کلیدی ترین نکات در انتخاب لباس عروس است.
از نظر دیگران استفاده کنید و بشنوید، اما نگذراید که نظر آنها تحمیلی باشد. اگر شما لباس عروس خود را بر اساس علایق دیگران نه سلیقه خود انتخاب کنید ممکن است در آینده پشیمان شده و حسرت گذشته را بخورید. همچنین می توانید از نظرداماد هم در این مورد آگاه شوید. بیشتر عروس ها تمایل دارند که داماد، عروس و لباس عروس را تا زمان مراسم و حضور در تالار پذیرایی نبیند اما ممکن است ایده او باعث تغییر نظر شما و در نتیجه انتخاب لباسی با سلیقه و نظر طرفین شود.

 

 

منبع:  modeonline.ir

 

 

جدیدترین مدل لباس عروس ۲۰۱۵

لباس عروسی ۱۵ تن از پرنسس های جهان + تصاویر

جدیدترین مدلهای لباس عروس – سری دوم

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=28587

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان