نخستین زائران حج عمره از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد اعزام شدند

مشهد- رییس حج و زیارت خراسان رضوی گفت: نخستین زائران حج عمره در قالب سه کاروان خراسان رضوی و شمالی از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به سرزمین وحی اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مهدی شجاع اظهار کرد: نخستین پرواز زائران عمره سال جاری امروز پنجشنبه با برنامه‌ریزی صورت گرفته در قالب سه کاروان از خراسان رضوی و شمالی از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به مقصد مدینه منوره صورت گرفت.

رئیس حج و زیارت خراسان رضوی افزود: اولین پرواز حج عمره استان خراسان رضوی شامل ۲ کاروان از خراسان رضوی و یک کاروان از خراسان شمالی است که یک کاروان ۹۲ نفره استان نیز از تربت جام ویژه برادران اهل سنت در اولین گروه اعزامی عمره سال جاری در هفته وحدت در کنار برادران شیعه خود به مدینه منوره اعزام شدند.

وی ادامه داد: در نخستین پرواز اعزام زائران حج عمره، ۲۵۴ زائر با بدرقه مسئولان حج و زیارت، بعثه مقام معظم رهبری، فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد و نهادهای همکار در ساعت ۱۷ و ۲۵ دقیقه عصر امروز مشهد را به مقصد مدینه منوره ترک کردند.

شجاع گفت: با عنایت پروردگار و تلاش خادمان زائران بیت الله الحرام، هر پنج روز یک بار پرواز عمره به ظرفیت سه کاروان از استان خراسان رضوی به سرزمین وحی انجام خواهد شد و زائران تا اولویت ۱۸۰ می‌توانند با مراجعه به سایت my.haj.ir نسبت به ثبت‌نام و تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=51443

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان