نخستین حضور آقای سوپر استار در یک مراسم پس از شایعه تلخی که پیرامونش شکل گرفت | جمشید هاشم‌پور : امیدوارم به لطف خدا فعالیت‌های بیشتری داشته باشم

به نقل فیلم نیوز :

پس از شایعات تلخ و نادرستی که هفته گذشته درباره جمشید هاشم‌پور، بازیگر محبوب سینما منتشر شد، این هفته شهرداری هشتگرد از هاشم‌پور دعوت کرد تا در مراسم اختتامیه جشنواره ملی «چشمه» با حضور جمع زیادی از اهالی فرهنگ و هنر شرکت کند. او با صلابت همیشگی روی سن رفت و برای بهتر شدن اوضاع کشور آرزوی موفقیت کرد و گفت : «امیدوارم به لطف خدواند فعالیت بیشتری داشته باشم.»

به گزارش فیلم‌نیوز، جمشید هاشم‌پور در مراسم اختتامیه جشنواره ملی «چشمه» هشتگرد روی سن رفت و خیلی کوتاه صحبت کرد اما با همین جملات، سلامتی خودش را به علاقه‌مندانش ثابت کرد و خیال همه از بابت بهتر شدن حال او راحت شد.

هاشم‌پور گفت: «امیدوارم خدا انرژی بهتری به ما بدهد که بتوانیم فعالیت بیشتری داشته باشیم. در ایران نیروهای متعددی هستند که شایستگی کار دارند. امیدوارم که با حمایت مسئولین محترم این گره‌ها یواش‌یواش باز شود و شکوفایی را در ایران ببینیم.»

هاشم‌پور هفته گذشته هم پس از انتشار خبر نادرستی که پیرامونش منتشر شده بود، در صفحه اینستاگرامش استوری گذاشت و از سلامتش خبر داد. او نوشته بود: «در صحت و سلامت هستم.»

انتشار ویدئوی حضور هاشم‌پور در این مراسم در فضای مجازی با استقبال زیادی روبه‌رو شده. مخاطبان در کامنت‌هایشان از سلامتی او ابراز خوشحالی کرده‌اند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=12942

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان