میکاپ اروپایی؛ ۴ ترفند و سبک های شیک و جذاب

میکاپ اروپایی چگونه انجام میشود؟ برخلاف گذشته این روز ها میکاپ اروپایی که جزو آرایش های بسیار ساده است، طرف‌ داران بیشتری دارد. چرا که باعث شده تا چهره بسیار طبیعی ‌تر نمایان شده و خانم‌ها جوان ‌تر به ‌نظر برسند. در این روش آرایش، تمرکز بیشتر روی سادگی و طبیعی بودن میکاپ است.

راهنمای مطالعه نمایش
به ‌همین دلیل نیز استفاده از رنگ‌های بسیار جیغ یا تیر به ‌هیچ‌عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود. برای آموزش دوره های گریم و میکاپ لطفا با کارشناسان ما در آموزشگاه الهه بیوتی ارتباط برقرار کنید. ما در این مطلب قصد داریم به‌ طور کامل درمورد ویژگی میکاپ ساده و اروپایی توضیحاتی را بیان کرده و سپس به بررسی تفاوت‌های آن با سایر میکاپ ها بپردازیم. بنابراین پیشنهاد می‌شود که حتماً در ادامه با ما همراه باشید.

میکاپ اروپایی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
خانم‌ها و دختران جوان همیشه علاقه دارند که چهره‌ هایشان درعین سادگی زیباتر به ‌نظر برسد. به‌ همین دلیل نیز روز به‌ روز بر تعداد طرف‌داران میکاپ اروپایی افزوده می‌ شود. این نوع آرایش که به آن آرایش لایت نیز گفته می‌شود، جزو گزینه‌های محبوب است که معمولاً از ۳ رنگ روشن در آن استفاده می ‌گردد. به صورتی که به ‌هیچ ‌وجه در آرایش لایت و از رژ لب‌های قرمز و سایه‌های شاین و درخشنده خبری نخواهد بود. می‌توان گفت که رنگ‌های ملیح و گرم مناسب‌ترین انتخاب‌هایی هستند که می‌توان از آن‌ها در یک آرایش اروپایی استفاده کرد. وجود این رنگ‌ های ملایم کمک می‌کند تا چهره کاملاً طبیعی و جذاب تر به نظر برسد.

خصوصیات آرایش لایت یا اروپایی
این روزها تنوع در سبک‌های آرایش بسیار زیاد است. به‌ همین خاطر اکثر خانم‌ ها به‌ دنبال بررسی ویژگی‌های میکاپ اروپایی هستند. از جمله مهم‌ترین خصوصیات آرایش لایت و یا اروپایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آرایش اروپایی به ‌هیچ ‌وجه خط چشم کشیده و پهن ندارد و به‌جای آن از خط چشم‌های بسیار ظریف و کوتاه بدون دنباله استفاده می‌گردد.
سایه با رنگ‌ه ای بسیار ملیح جایگزین سایه‌های نقره‌ای و طلایی خواهد شد. که به ‌صورت و لایه‌ای نازک از سایه روی پلک قرار می‌گیرد.
می‌توان گفت که مرزبندی در این ‌گونه آرایش معنایی ندارد. به صورتی که نباید در پلک هیچ‌ گونه مرز و خط و خطوطی وجود نداشته باشد.
تمامی رنگ‌ها باید در یکدیگر محو شده باشند.
برای آرایش لایت از رژ گونه‌های کم‌رنگ و با تناژ هلویی استفاده می‌شود. رژگونه های پررنگ با رنگ‌های شاد دیگر جایگاهی ندارند.
به‌جای رژ لب‌های تیره از رنگ‌های گوشتی و گلبهی استفاده می‌گردد.
در میکاپ اروپایی خط لب مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و در صورت استفاده باید تفاوت رنگی با رژ اصلی نداشته باشد.
در آرایش اروپایی از مژه‌های مصنوعی بسیار بلند یا ریمل زیاد استفاده نمی‌شود.
معمولاً برای آرایش اروپایی مژه‌های بسیار کوتاه و نازک مناسب هستند.
به ‌طور کلی می‌توان گفت که مهم‌ترین ویژگی میکاپ لایت سادگی آن است. به‌ صورتی ۱ چهره کاملاً طبیعی شاداب و جذاب به‌نظر برسد.

میکاپ اروپایی

ترفندهایی که باید برای آرایش لایت بدانید!
اگر شما نیز علاقه‌مند به سبک اروپایی هستید، بهتر است که نسبت ‌به یک سری از ترفندها آگاه شوید. تا بتوانید درنهایت یک میکاپ اروپایی بسیار جذاب و طبیعی را روی صورت پیاده‌سازی کنید .

سلامت پوست
بدلیل این‌که معمولاً استفاده از کرم‌های بسیار سنگین در آرایش اروپایی جایگاهی ندارد، بهتر است که تا حد امکان به سلامت پوست خود اهمیت داده و سعی کنید که بشه شکل طبیعی نقوص آن را از بین ببرید.

استفاده از سه رنگ در یک تناژ
توجه کنید که در میکاپ اروپایی تنوع رنگ وجود ندارد. همچنین نباید تضادی در چهره ایجاد شود. به‌ همین خاطر نیز بهتر است از سه رنگ که تقریباً در ۱ تناژ هستند، برای آرایش استفاده کرد.

 

 

بیشتر بخوانید : آموزش رنگ و مش مو در بهترین آموزشگاه تهران

 

محو کردن
یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای میکاپ های اروپایی، محو کردن سایه است. به صورتی که هیچ خط و خطوط روی چهره مشاهده نشود.

استفاده از مژه‌های طبیعی
چنانچه قصد دارید از مژه مصنوعی استفاده کنید، بهتر است که به ‌دنبال مژه‌هایی با اندازه کوتاه و بگردید که کم ‌پشت باشند.

برای داشتن یک میکاپ لایت جذاب، بهتر است رنگی که برای ابروها استفاده می‌کنید، کاملاً به رنگ طبیعی ابرو شباهت داشته باشند. توجه داشته باشید که ابروهای نرال و پخن باعث افزایش جذابیت آرایش لایت خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید : آموزش اکستنشن مژه

 

سخن پایانی
در حقیقت ماهیت میکپ اروپایی سادگی است. بنابراین برای پیاده سازی این سبک هرچقدر که از رن های ساده و ملیح استفاده کنید نتبجه کار بهتر خواهد بود.

 

منبع : makeupandbeautyblog.com

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=21921

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان