موفقیت در کنکور ۶ کلید اصلی دارد

رتبه ۷ کنکور سراسری علوم تجربی با اشاره به اینکه موفقیت در کنکور ۶ کلید اصلی دارد، گفت: دانش آموزان به جای تمرکز بیش از حد بر ساعت‌های مطالعه، بر کیفیت مطالعه تمرکز کنند.

علی خلیلی تیرتاشی، رتبه ۷ کنکور سراسری علوم تجربی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عوامل زیادی در موفقیت تحصیلی‌ام تأثیر داشتند اما شاخص‌ترین آن‌ها و به عبارتی ۶ کلید برنامه‌ریزی دقیق و منظم، مدیریت استرس و داشتن روحیه، آزمون‌ها و تمرینات مستمر و حمایت خانواده از عوامل موفقیت است.

خلیلی با بیان این نکته که در وقت صرفه‌جویی می‌کردم، افزود: مطمئن بودم که رتبه تک رقمی کسب می‌کنم و حداکثر ساعت مطالعه روزانه‌ام ۱۴ تا ۱۵ ساعت بود.

خلیلی معدل سال دوازدهم خود را ۱۹.۹۰ اعلام کرد و با توصیه به دانش آموزان پشت کنکور گفت: به جای تمرکز بیش از حد بر ساعت‌های مطالعه، بر کیفیت مطالعه و فهم عمیق مطالب توجه کنند. همچنین او به اهمیت برنامه‌ریزی مناسب و استراحت کافی اشاره کرد.

وی به اهمیت برنامه‌ریزی مناسب و استراحت کافی اشاره کرد و درباره روش مطالعه خود گفت: اول مطالب درسی را مطالعه می‌کردم و بعد تست‌های مربوط به همان درس را میزدم و بیشتر زمانم را صرف تست زدن می‌کردم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=48809

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان