مصرف ۵۷۰۰ مگاواتی برق دوره پیک در مازندران پیش بینی می شود

ساری- مدیر عامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی استان‌های مازندران و گلستان گفت: پیش بینی می شود میزان مصرف برق در دوران پیک در مازندران به پنج هزار و ۷۰۰ مگاوات در روز برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا عابدی عصر سه شنبه در نشست مدیران تولید نیروی برق مازندران و گلستان با اظهار اینکه تأمین برق استان مازندران مورد توجه دولت سیزدهم قرار دارد، میزان مصرف برق استان در ایام پیک سال قبل را در ۲۱ مرداد پنج هزار و ۴۰۰ مگاوات اعلام کرد.

وی با اظهار اینکه پیش بینی می‌شود میزان مصرف سال جاری در دوران پیک رشد پنج درصدی داشته باشد، بر لزوم مدیریت مصرف انرژی تاکید کرد و افزود: خوشبختانه طرح‌های تعمیرات اساسی در نیروگاه‌های مازندران و گلستان انجام شده است.

وی با اظهار اینکه سال قبل هزار و ۵۰۰ مگاوات تبادل برق با استان‌های همجوار داشتیم، درباره لایروبی حوضچه آب نیروگاه برق نکا گفت: با این طرح محدودیت‌های فراروی رفع می‌شود.

عابدی میزان راندمان تولید برق را در نیروگاه‌های نکا و نوشهر به ترتیب ۳۰ و ۹۵ درصد ذکر کرد و گفت: خوشبختانه وضعیت نیروگاه کاسپین نوشهر مطلوب است.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی استان‌های مازندران و گلستان ادامه داد: در نیروگاه نوشهر برای واردت قطعات به نقدینگی نیاز داریم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=28577

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان