مد گردی با ویکتوریا بکهام ستاره دنیای مد

به نقل از مجله اینترنتی شبره :

ویکتوریا کارولین بکهام ( متولد  ۱۷ آوریل ۱۹۷۴ ) یک بازرگان  ، طراح مد، مدل و خواننده ی انگلیسی است که با وجود داشتن چهار فرزند از فعال ترین نام های صنعت مد به شمار می رود. ویکتوریا چهار فرزند از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۱ به دنیا آورده و هم چنان استایلی شبیه فرشتگان ویکتوریا سیکرت دارد.

ویکتوریا بکهام توانسته در دهه گذشته خود را به عنوان یک ستاره و شخصیت خوش پوش به دنیا معرفی کند. همکاری اش با برندهای لوکس و شروع خط تولید لباس به نام خودش در سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۱ جایگاه او را در دنیای مد مستحکم تر کرد.

 

ویکتوریا بکهام

مد گردی و توصیه های شیک پوشی از ویکتوریا بکهام

 

♦ راز شادابی و شفافیت پوست ویکتوریا بکهام ٬ ورزش مداوم، نوشیدن آب کافی و استفاده از ضد آفتاب است.

♦ ویکتوریا بکهام برای همه ۴ فرزند خوش تیپ خودش٬ نام تجاری اختصاصی ثبت کرده است تا در آینده این فرزاندن بتوانند از طریق نام ثبت شده خود٬ کسب و کار خاندان بکهام را ادامه دهند.

♦ او از اینفلوئنسرهای موفق دنیای مد به شمار می رود. به طوری که ۲۴ میلیون فالوور دارد و به خوبی راه و رسم درامد زایی از طریق فضای مجازی را می داند.

ویکتوریا بکهام

 

♦ ویکتوریا بکهام به دلیل قد کوتاهی که دارد اکثرا سرتا پا یک رنگ می پوشد که تناسب خوبی در تیپ و هیکل او ایجاد می شود.

♦ ویکتوریا بکهام همیشه اعتقاد دارد که نباید قدرت اکسسوری را دست کم بگیرید.

♦ او علاقه زیادی به پوشش های مردانه دارد. تناسب رنگ را به خوبی می داند و ارزش و قدرت انرژی رنگ را در طراحی استایل می فهمد.

 

ویکتوریا بکهام

 

♦ ویکتوریا بکهام توصیه می کند که بین راحتی و شیک پوشیدن تعادل برقرار کنید. استایل خانمانه و استایل ورزشی و راحتی همیشه دو قطب پوشاک زنانه بوده است و خانم ها در انتخاب بین این دو سردرگم و مردد هستند. اما تک قطبی بودن به هیچ عنوان خوب نیست پس سعی کنید بین لباس هایی که شیک و خانمانه هستند و لباس هایی که راحت هستند در استایل خود تعادل برقرار کنید.

♦ سادگی اصل اولیه و مهم هر تیپ فوق العاده است. ویکتوریا بکهام پیرو این اصل است.

♦ ویکتوریا به خانم های شیک پوش توصیه می کند که بیشتر پول خود را صرف خرید لباس های اساسی و کلاسیک کنند و در نهایت لباس های فصلی بخرند که عمر استفاده از آنها کوتاه است.

ویکتوریا بکهام

♦ درکنار تولید پوشاک، ویکتوریا بکهام در سال‌های اخیر وارد صنعت لوازم آرایش نیز شد. او ۲ کلکسیون از لوازم آرایش رابا همکاری برند «Estee Lauder» روانه بازار کرد که با استقبال خوبی مواجه شد.

♦ ویکتوریا با برندهای ورزشی نیز همکاری می کند. بعنوان مثال او با برندهای لباس ورزشی مانند ریبوک نیز همکاری داشته است. او در ماههای اخیر، در همکاری با این شرکت محبوب، کلکسیونی از لباسهای ورزشی زنانه را تولید و روانه بازار کرد.

ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکهام

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=27130

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان