مدیران مدارس علمیه فریمان معرفی شدند

مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید مدارس علمیه شهید مطهری و حضرت نرجس فریمان با حضور مدیر دفتر امور مدارس حوزه علمیه خراسان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید مدارس علمیه شهید مطهری و حضرت نرجس (س) شهرستان فریمان با حضور حجت‌الاسلام صالحی‌مقدم، مدیر دفتر امور مدارس این حوزه، امام جمعه، علما، روحانیون، اساتید، طلاب و جمعی از مردم و مسئولان در محل مدرسه علمیه شهید مطهری برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام صالحی‌مقدم ضمن قدردانی از حضور پرشور حاضران، وفاق و همدلی بین مردم و مسئولان و مجاورت اجتماعی مدارس علمیه فریمان را قابل تقدیر دانست و افزود: یکی از دلایل موفقیت مدارس علمیه در شهرستان‌ها همراهی و همدلی مردم و مدیران مدارس علمیه است.

وی با اشاره به شخصیت ویژه شهید مطهری گفت: شهرستان فریمان زادگاه این علامه است، شخصیتی که مثل خورشید از این شهر بر کل ایران می‌درخشد و امروز رسالت مدرسه علمیه شهید مطهری پرورش عالمانی در تراز ایشان است.

مدیر دفتر امور مدارس حوزه علمیه خراسان در اهمیت مدیریت و اداره مدارس علمیه بیان داشت: مدیریت مدارس علمیه با توجه به شرایط موجود دارای ابعاد گسترده و گاهی سخت است؛ اما مدارس علمیه با عنایت خداوند متعال و نگاه ویژه اهل بیت (ع) توسط مدیران مدارس به خوبی انجام می‌شود.

وی ضمن تشکر از سال‌ها تلاش بی‌وقفه مدیران سابق مدارس علمیه برادران و خواهران گفت: مدارس علمیه شهرستان فریمان فعالیت خوبی داشته‌اند و امید داریم با تلاش مدیران جدید تربیت طلاب مؤمن انقلابی و بصیر برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب سرعت گیرد.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام حسن قاسمیان به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه شهید مطهری و خانم سنجری به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه نرجس (س) فریمان معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام محدثیان و خانم افقهی، مدیران سابق مدارس علمیه برادران و خواهران این شهرستان تقدیر شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=56862

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان