مدرسه زمستانی تعامل انسان و اطلاعات در ایرانداک برگزار می‌شود

مدرسه زمستانی تعامل انسان و اطلاعات (روش‌های نوین پژوهش و ارزیابی) به صورت حضوری و مجازی در ایرانداک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران «ایرانداک»، مدرسه زمستانی تعامل انسان و اطلاعات (روش‌های نوین پژوهش و ارزیابی) با همکاری آزمایشگاه تعامل انسان و اطلاعات دانشگاه خوارزمی، هفته سوم بهمن‌ماه ۱۴۰۲، در ایرانداک برگزار می‌شود.

به دانش‌پذیران این دوره گواهینامه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران اعطا می‌شود.

مدرسان این دوره استادان منتخب آزمایشگاه تعامل انسان و اطلاعات دانشگاه خوارزمی و مخاطبان آن پژوهشگران، پژوهشگران و متخصصان علوم اطلاعات، مدیران و مهندسان فناوری اطلاعات، و دانشجویان رشته‌های مرتبط هستند.

مدیریت علمی این مدرسه را دکتر محمد زره‌ساز عضو هیات علمی گروه آموزشی علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی برعهده دارد.

همچنین سرفصل‌های آموزشی این دوره عبارتند از: ویژگی‌های پژوهش و ارزیابی درحوزه تعامل انسان و اطلاعات، روش‌های شناختی، روش ارزیابی اکتشافی، روش بلنداندیشی، روش داستان‌سرایی دیجیتالی، روش ردیاب چشمی، روش سناریو، روش تجزیه و تحلیل نقش ذینفعان، روش ثبت وقایع روزانه، روش یادگیری هم‌اکتشافی، و نرم‌افزارهای ثبت تجربه (با تأکید بر نرم‌افزار مورائه).

آخرین مهلت ثبت‌نام در این دوره با تخفیف ۴۰ درصد ویژه دانشجویان تا هفتم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ و در نشانی irandoc.ac.ir/page/5230 صورت می گیرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=15268

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان