مدرسه تابستانی از «پیشنهاده» تا «دفاع» در ایرانداک برگزار می‌شود

مدرسه تابستانی از پیشنهاده تا دفاع، برای آموزش پایان‌نامه نویسی به صورت حضوری و مجازی در ایرانداک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، دومین مدرسه از پیشنهاده تا دفاع هفته آخر مرداد و هفته اول شهریورماه ۱۴۰۳، در ایرانداک برگزار می‌شود.

این مدرسه برای آگاهی گام به گام دانشجویان و پژوهشگران با فرآیند تهیه، تنظیم، و در نهایت دفاع از پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها در مقطع تحصیلات تکمیلی برنامه‌ریزی شده است. به دانش‌پذیران این دوره گواهینامه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران اعطا می‌شود.

مدرسان این دوره استادان پژوهشگاه و مخاطبان آن پژوهشگران، و دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند. مدیریت علمی این مدرسه را احمد گنجی، پژوهشگر و مدیر ارزیابی و تحول اداری ایرانداک برعهده دارد.

مدرسه تابستانی از «پیشنهاده» تا «دفاع» در ایرانداک برگزار می‌شود

همچنین سرفصل‌های آموزشی این دوره عبارتند از: چگونگی پیدا کردن ایده/عنوان، نحوه نگارش پیشنهاده دانشگاهی، چگونگی جست‌وجو در پایگاه‌های اطلاعاتی علمی، انتخاب درست برای انتشار برون‌دادهای پژوهشی، ترفندهای word در نگارش علمی، ملاحظات اخلاقی میان استاد راهنما و دانشجو، اصول ویراستاری علمی، نحوه نگارش پایان‌نامه/رساله، نرم‌افزار مدیریت اطلاعات علمی endnote، همانندجویی و کشف تقلب، و اصول برگزاری جلسه دفاع.

آخرین مهلت ثبت‌نام در این دوره تا ۲۸ مردادماه است و دانشجویان می‌توانند با ۲۰ درصد تخفیف تا ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۳ در این سایت ثبت‌نام کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=43040

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان