مجموعه مستند «سرزمین پدری» آماده نمایش شد

مجموعه مستند تلویزیونی «سرزمین پدری» به تهیه‌کنندگی مهدی قربان‌پور و کارگردانی تعدادی از کارگردانان شناخته شده سینما و تلویزیون آماده نمایش شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از مدیر روابط عمومی مجموعه، مستند «سرزمین پدری» در ۱۲ قسمت و به سفارش سیما فیلم تولید شده است. در هر قسمت از این مجموعه، مخاطبان با یک بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون همراه می‌شوند و با سفر به شهر پدری آن هنرمند، از نزدیک با خاطرات شخصی، زیبایی‌های طبیعی، حیات اجتماعی و اهمیت خاطرات جمعی آشنا می‌شوند.

فصل اول این مجموعه در ۱۲ قسمت ۵۲ دقیقه‌ای برای پخش از یکی از شبکه‌های سیما ساخته شده است و چهره‌ها و بازیگرانی همچون محمود پاک نیت، علیرضا خمسه، فریبا کوثری، مریم سعادت، فرهاد آییش، مائده طهماسبی، پرویز فلاحی‌پور، مسعود فروتن، رضا فیاضی، جلیل فرجاد، بهزاد خداویسی، عبدالرضا اکبری و فرهاد بشارتی جلوی دوربین رفته‌اند. بابک بهداد، مهدی اسدی، مهدی باقری، هادی معصوم دوست، رایا نصیری و مهدی جبین شناس کارگردانی قسمت‌های مختلف این مجموعه تلویزیونی را بر عهده داشته‌اند.

مهدی قربان پور تاکنون مستندهایی همچون «زمناکو»، «ما همه سربازیم»، «آنجا که هیچکس نیست» و مجموعه‌های تلویزیونی «مشاهیر ایران» و «نان و ماه» را ساخته و جوایز مختلفی از جشنواره‌های داخلی و خارجی دریافت کرده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=54901

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان