لزوم پرهیز از سفرهای غیرضروری به آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی بر لزوم خودداری رانندگان از تردد غیرضروری در جاده‌های استان تاکید کرد و گفت: در صورت لزوم تردد در محورها، همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

اورجعلی علیزاده یکشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های آذربایجان شرقی، اظهار کرد: در همه‌ی محورهای مواصلاتی استان از جمله مرند، جلفا، هوراند، آبش احمد، خداآفرین، کلیبر، هشترود، چاراویماق ، اهر، آزادراه زنجان_تبریز، مراغه و بستان آباد شاهد بارش برف بودیم.

وی ادامه داد: بیشترین میزان برف روبی در راه ارتباطی آزادراه زنجان_تبریز انجام گرفته است، خوشبختانه به کمک همکاران راهداری، پلیس‌ راه، اورژانس و هلال احمر استان، کلیه‌ی راه‌های اصلی، فرعی و آزادراه‌های استان باز هستند و مشکلی در تردد وجود ندارد.

علیزاده خاطرنشان کرد: عملیات بازگشایی راه‌های روستایی استان از بعدازظهر یکشنبه (۲۴ دی ماه) شروع شده و این عملیات امروز نیز ادامه دارد.

وی گفت: با توجه به بارش برف و کولاک، اکثر گردنه‌های استان لغزنده و خطرناک است از هم استانی‌ها درخواست می‌کنیم اگر سفر آن‌ها ضروری نباشد به زمان دیگری موکول کنند.

وی تاکید کرد: رانندگان ضمن رعایت فاصله‌ی اصولی و ایمن با سایر وسائط نقلیه هنگام رانندگی، حتماً وسیله‌ی نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ و سایر وسایل گرمایشی مجهز کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=15530

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان