لزوم نظارت بر بازار نوشت افزار و لباس فرم مدارس

بندرعباس- دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به فصل بازگشایی مدارس خواستار نظارت دقیق بر بازار نوشت افزار و لباس‌های فرم مدارس شد.

فاطمه جراره در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس و با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه، نهادها، دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی در بازگشایی مطلوب مدرسه‌ها اظهار کرد: بازگشایی مدارس با توجه به حجم بالای دانش‌آموزان در کشور و تأثیراتی که آن‌ها در آینده کشور دارند جزو مهم‌ترین پروژه‌ها و عملیات‌های ملی در کشور است از این رو همه مسؤولان امر بایستی با جدیت جهت رفع کمبودها و نواقص مدارس تلاش کنند تا سال تحصیلی ۱۴۰۴-١۴٠٣ با کمترین چالش آغاز شود.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، خمیر، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برنامه هفتم توسعه به جبران کسری معلمان مدارس و تأمین آن از طریق دانشگاه فرهنگیان و لزوم مهارت آموزی در مدارس توجه ویژه‌ ای دارد، لذا ضروری است وزیر محترم به این موضوع اهتمام ویژه‌ ای داشته باشد.

فاطمه جراره تاکید کرد: نمایندگان مجلس به ویژه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به وظایف نظارتی خود در قبال وزارت آموزش و پرورش واقف و قطع به یقین تلاش خواهیم کرد در راستای حمایت از ١٧ میلیون دانش آموز و معلمان عزیز سراسر کشور با همراهی و تعامل، ضمن نظارت مستمر، کمک کنیم تا سال تحصیلی جدید به بهترین نحو آغاز و به اتمام برسد.

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در این ایام یکی از نیازهای اساسی دانش‌آموزان کالاهای مرتبط با درس و مدرسه، نوشت افزار و البسه فرم مدارس است که ضرورت دارد مسؤولان امر به صورت دقیق و مستمر نظارت کافی بر این بازار داشته باشند تا چالشی برای والدین در تأمین نیازهای اساسی دانش آموزان ایجاد نشود.

وی با اشاره به لزوم آموزش‌های فنی و مهارتی در آموزش و پرورش گفت: ضرورت دارد فرآیند تأسیس هنرستان‌های تخصصی و هنرستان‌های جوار کارگاهی و صنایع در دولت چهاردهم نیز ادامه پیدا کند تا تربیت نیروی انسانی منطبق با توسعه در کشور انجام شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=51451

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان