قرآن بزرگترین وسیله سلامت است

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها قرآن را بزرگترین وسیله سلامت دانست و گفت: تنها با ذکر خدا دل‌ها آرام می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در یازدهمین کنگره بین‌المللی قرآن، عترت و سلامت در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: توجه به انواع سلامت در روایات و سیره عترت و آثار ائمه مشهود است.

وی عنوان یازدهمین کنگره بین المللی قرآن، عترت و سلامت را که به مقوله سلامت توجه دارد، مورد اشاره قرار داد و با قرائت فرازهایی از صحیفه سجادیه در آستانه میلاد امام سجاد (ع)، افزود: حضرت زین العابدین در صحیفه سجادیه توجه ویژه‌ای یه سلامت به خصوص سلامت معنوی دارند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با اشاره به ابواب سلامت در صحیفه سجادیه، اظهار کرد: امام سجاد (ع) قرآن را بزرگترین وسیله سلامت می‌داند و می‌فرماید ذکر و توجه به خدا موجب سلامت است.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های وزارت بهداشت در برگزاری این کنگره، بیان داشت: قرآن غم و ترس را از انسان دور می‌کند و می‌فرماید دل‌ها با یاد خدا آرام می‌گیرد که این رهنمودها موجب تقویت سلامت معنوی می‌شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=20177

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان