ظرفیت‌های دانشگاهی برای حل مسائل نظام باید به کار گرفته شوند

قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت:دانشگاه‌ها ظرفیت های بی نظیری برای شناخت نظام مسائل کشور دارند. این ظرفیت ها باید به کار گرفته شود و  برای حل این نظام مسائل کار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، در نشست هیات رییسه دانشگاه نیشابور که با حضور رییس دانشگاه، دکتر رحمانی دوست و قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دکتر رشید جعفرپور برگزار شد، دکتر جعفرپور ضمن تقدیر از زحمات دانشگاهیان در انجام فعالیت های و برنامه های انتخاباتی، بیان کرد: در مرحله انتخابات در کشور با مشارکت نسبتا خوبی برگزار شد.

دبیر ستاد انتخابات دانشگاهیان کشور افزود: انتخابات ثمره مردم‌سالاری دینی است. افتخار نظام اسلامی این است که هم در تکوین و هم در تداوم متکی به آرای مردم است.

جعفرپور همچنین افزود: برنده اصلی انتخابات مردم و نظام است. پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات، دوران رقابت طی شد دوران رفاقت باید آغاز شود و به تعبیر رهبری، شنبه پس از انتخابات شنبه مهربانی و بردباری است.

قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: همه جریان‌ها سیاسی و اجتماعی باید ظرفیت های خودشان را برای خدمت آماده نمایند. دانشگاه‌ها ظرفیت های بی نظیری برای شناخت نظام مسائل کشور دارند. این ظرفیت ها باید به کار گرفته شود و برای حل این نظام مسائل کار کرد.

جعفرپور با تقدیر از فعالیت های دانشگاه نیشابور بیان کرد: دانشگاه نیشابور دانشگاه فرهنگ بنیان است. دانشگاه نیشابور فعالیت های مختلف فرهنگی به ویژه همایش های تاریخی و مذهبی مثال زدنی برگزار نموده است که تدوام برگزاری همایش سلسله الذهب از دستاوردهای آن می باشد.

وی با بیان اینکه در آستانه محرم الحرام هستیم افزود: ان شاءالله با شور و شعور انتخاباتی وارد شور و شعور حسینی می شویم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=40989

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان