طلبه خلاق که مدرسه بازی راه‌اندازی کرد/ روایت جدید «بزرگراه همت»

«بزرگراه همت» در هفتمین قسمت خود با روایتی از «مدرسه کریمی» با هدف ترویج فرهنگ قرآنی شنبه این هفته حوالی ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه افق، «بزرگراه همت» که نام مستندی سریالی است و به معرفی کنشگران عرصه اجتماعی و فرهنگی در سراسر کشور می‌پردازد، در جدیدترین قسمت خود روایتی از «مدرسه کریمی» دارد. در این قسمت سوژه برنامه طلبه‌ای است که با هدف ترویج فرهنگ قرآنی مدرسه‌ای با رویکرد بازی به راه انداخته است.

مجموعه مستند «بزرگ راه همت» می‌کوشد تا راوی قصه‌های نابِ مجاهدانِ فرهنگ و دستاوردهای ارزشمند آنها باشد. تاکنون چهار فصل این مستند ساخته شده است و امروز از فصل پنجم مستند رونمایی شده است.

در قسمت هفتم این مجموعه مستند، این طلبه با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در این مدرسه، دانش آموزان به یادگیری نهج البلاغه و دیوان‌های شعری و حفظ قرآن پرداخته‌اند. او طرحی خاص در آموزش قرآنی دارد که آماده همکاری با افراد مختلف است.

راوی این فصل مجموعه مستند «بزرگ راه همت» سید صادق تربتیان است که به شهرهای مختلف ایران سفر می‌کند تا قصه‌های ناب مجاهدان فرهنگی را روایت کند. این مجموعه یکی از تولیدات گروه مستند شبکه افق با مدیریت اباذر صالحیان است.

این مجموعه مستند روایی شنبه هر هفته حوالی ساعت ۲۱:۳۰ از قاب شبکه افق سیما روی آنتن می‌رود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=45578

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان