صنعت پهپادی ایران به‌سرعت در حال پیشرفت است

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که صنعت پهپادی ایران به سرعت در حال پیشرفت است و ایران در مسیر تبدیل شدن به تولید کننده پیشگام تسلیحات در جهان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند: صنعت پهپادی ایران به سرعت در حال پیشرفت است و پیش‌بینی می‌شود به زودی از مدل های جدیدی از پهپادهای تهاجمی این کشور رونمایی شود.

این رسانه‌ها در ادامه گزارش‌های خود افزودند: سامانه‌های دفاعی اسرائیل در مقابله با پهپادهای ایرانی که توسط حزب‌الله پرتاب می شوند، موفق نیستند. این پهپادها در ارتفاع پایین پرواز و از موقعیت جغرافیایی شمال اسرائیل استفاده می کنند.

رسانه‌های صهیونیستی با اذعان به اینکه پهپادهای حزب الله تأسیسات نظامی را در شمال اسرائیل هدف قرار می دهند و باعث کشته و زخمی شدن نظامیان می شوند، تأکید کردند: این مشکلی است که ما از قبل پیش‌بینی نکرده بودیم و به همین دلیل اکنون راه‌حلی برای آن وجود ندارد.

این رسانه‌ها همچنین اعتراف کردند که ایران در مسیر تبدیل شدن به یک تولید کننده پیشگام تسلیحات در جهان قرار دارد، به ویژه که کشورهای بیشتری به خرید این پهپادها علاقه‌مند هستند.

در بخش دیگری از گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام شد که پهپادهای پرتاب شده توسط حزب الله با هدف قرار دادن شهرک های شمال فلسطین اشغالی، مشکل سخت و خطرناکی برای تل‌آویو ایجاد کرده‌اند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=41455

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان