صندل و کفش زنانه ترند ؛ بهار و تابستان

به نقل از مجله اینترنتی شبره :

با ورود به سال جدید علاقمندان به دنیال مد و فشن به دنبال این هستند که از ترندهای سال جدید مطلع شوند در این مطلب صندل و کفش زنانه ترند ۲۰۲۲ که در فصل بهار و تابستان ترند هستند را معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

صندل و کفش زنانه ترند ۲۰۲۲ (بهار و تابستان ۲۰۲۲ و ۱۴۰۱)

صندل اسپرت؛ راحت و کاربردی

با شیوع ویروس کرونا دنیای مد و فشن به این نتیجه رسید که هیچ چیز به اندازه استایل راحت اهمیت ندارد. صندل های اسپرت که از ترندهای کفش سال گذشته بود امسال هم همچنان روی بورس است و به عنوان یک گزینه راحت و جذاب برای پیاده روی، خرید و مهمانی می توانید از این صندل ها در استایل خود بهره ببرید.

کفش های ترند بهار و تابستان 2022

صندل بند دار؛ برگرفته از دهه ۹۰ میلادی

کفش و صندل های بندی الهام گرفته از استایل دهه ۹۰ است. اگر از گذشته یکی از این صندل ها داخل کمد خود دارید می توانید آن را بیرون بیاورید. این نوع کفش برای لباس های کوتاه بهترین انتخاب است همچنین در کنار شلوار جین و شلوار وایدلگ کوتاه هم بسیار جذاب می شود.

کفش های ترند بهار و تابستان 2022

کفش و صندل متالیک؛ ترند سال ۲۰۲۲

یکی از ترندهای مد و فشن سال ۲۰۲۲ استفاده از رنگ های متالیک و براق در استایل است که کفش و صندل هم از این قاعده مستثنی نیست. از طرفی با گرم شدن هوا استفاده از این رنگ ها بیشتر خواهد شد. می توانید در مهمانی های نیمه رسمی و رسمی از کفش و صندل متالیک در استایل خود استفاده کنید.

کفش های ترند بهار و تابستان 2022

کفش لوفر پنجه مربعی

کفش های پنجه مربعی از ترندهای محبوب بهار و تابستان ۲۰۲۲ به شمار می روند. این کفش ها با انواع استایل های زنانه همخوانی دارد و شما می توانید از استایل روزمره و کژوال گرفته تا استایل رسمی از این کفش ها استفاده کنید.

کفش های ترند بهار و تابستان 2022

پاشنه پلتفرم

کفش ها یا صندل های دارای پاشنه پلتفرم یکی دیگر از مدل های ترند تابستان ۲۰۲۲ است و برای خانم هایی که در کنار جذابیت به دنبال راحتی هستند بهترین گزینه است. این مدل کفش ها و صندل ها به تازگی وارد دنیای مد شده اند و در این مدت کوتاه توانسته اند طرفداران خود را پیدا کنند.

کفش های ترند بهار و تابستان 2022

کتونی کلاسیک

وقتی صحبت از کفش کتانی می شود اولین چیزی که به ذهن می آید کفش کتانی کلاسیک است. این مدل برای افرادی که هم می خواهند شیک پوش باشند و هم به دنبال راحتی و اعتماد به نفس هستند بسیار ایده آل است. لازم به ذکر است که در ترندهای مد امسال کفش کتانی سفید در حال جایگزین شدن با نمونه های رنگی است. اما این به این معنی نیست که کفش های کتانی رنگی دیگر طرفدار ندارد.

کفش های ترند بهار و تابستان 2022

کفش یا صندل پشت باز

چند سالی است که کفش یا صندل های پشت باز جای خود را در دنیای مد باز کرده اند با این حال امسال هم طراحان مد این کفش را جزو ترندهای سال ۲۰۲۲ اعلام کرده اند تا بر اهمیت آن اشاره کنند. صندل های پشت باز یک گزینه ایده آل و خاص برای استایل تابستانی است.

کفش های ترند بهار و تابستان 2022

کفش پاشنه بلند

اگر شما هم عاشق کفش پاشنه بلند هستید امسال هم می توانید از پوشیدن آن لذت ببرید. کفش های پاشنه بلند برای انواع پیراهن های زنانه مناسب است و حتی با شلوار جین یک استایل دخترانه و شیک به شما هدیه می دهد.

البته برای راحتی بیشتر می توانید از کفش های پاشنه بلند یکسره استفاده کنید که این کفش هم از ترندهای امسال است.

کفش های ترند بهار و تابستان 2022

بیشتر بخوانید:

۱۰ ترند مد و استایل در بهار ۲۰۲۲ و ۱۴۰۱

ترندهای آرایش و زیبایی در سال ۲۰۲۲ و ۱۴۰۱

رنگ موهای ترند سال ۲۰۲۲ و بهار ۱۴۰۱

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=26689

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان