شهید رییسی قاطعانه به دنبال رفع مشکلات جمعیت هلال‌احمر کشور بود

مشهد- رییس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر کشور گفت: شهید رییسی در هلال‌احمر بسیار پیگیر و قاطعانه به دنبال رفع مشکلات جمعیت هلال‌احمر کشور بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار بابک محمودی در آئین تکریم و معارفه سرپرست جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی اظهار کرد: در مراسم باشکوه تشییع شهدای خدمت، حادثه سخت و تلخی نداشتیم و با کمترین مشکل روبه‌رو بودیم و این برگه زرینی در دفتر خدمات هلال‌احمر خراسان‌رضوی است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر کشور افزود: شهید رئیسی در هلال‌احمر بسیار پیگیر و قاطعانه دنبال رفع مشکلات جمعیت هلال‌احمر کشور بودند؛ اقداماتی نظیر جذب نیروی انسانی، شارژ انبارهای امداد و نجات و تکمیل تجهیزات هلال‌احمر انجام شد.

وی با اشاره به اقدامات شهید رئیسی در هلال‌احمر خراسان‌رضوی افزود: در سال گذشته، ۵ هزار و ۵۰۰ نفر نیروی انسانی جذب شد، هزار دستگاه خودروی امدادرسانی وارد استان شد که الان در حال تجهیز است و ۱۵۰ میلیارد تومان بابت شارژ انبارهای امدادی تخصیص داده شد. شخص رئیس‌جمهور پیگیر بالگردهای امداد شب برای هلال‌احمر بودند و نتیجه عملکرد خالصانه آیت‌الله رئیسی، عزت ابدی ایشان و همراهانشان بود که تشییع باشکوه ایشان گواه این مدعاست.

محمودی ادامه داد: در ارزیابی‌ها، جایگاه هلال‌احمر خراسان‌رضوی پایین‌ترین عملکرد، رتبه ۳۱، بود؛ ولی با حضور جناب ذاکریان، به بالاترین مرتبه رسید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=34644

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان