ششمین فصل طرح «هیأت خبرنگار» برگزار می شود / راوی اربعین باشید

همزمان با فرارسیدن ایام زیارت اربعین، سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، ششمین فصل طرح «هیأت خبرنگار» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با فرارسیدن ایام زیارت اربعین، سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، ششمین فصل طرح «هیأت خبرنگار» را با هدف روایت تلاش هیأت‌ها، اتفاقات امیدآفرین و گره خوردن اربعین با موضوع مقاومت و غزه برگزار می‌کند.

این طرح با مشارکت و همراهی خبرگزاری مهر برگزار می‌شود و روایت‌های برتر بناست در این خبرگزاری و البته دیگر رسانه‌های کشور به نام خود افراد منتشر شود.

در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند به مثابه یک خبرنگار، حس و حال هیأت خود را در قالب متن، صوت، تصویر، فیلم و … اطلاع‌رسانی کنند. راویان برتر از کمک هزینه سفر عتبات و هدایای نقدی برخوردار خواهند شد. علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح کافی است عدد ۵ را به سامانه ۱۰۰۰۴۶۱۵ ارسال کنند. مهلت ارسال آثار در این طرح، تا دهم شهریورماه ۱۴۰۳ است.

امیدآفرینی و نشر خوبی‌ها با انعکاس فعالیت‌های اجتماعی هیأت، روایت حمایت زائران و موکب‌های اربعینی از مردم مظلوم غزه، روایت پیوند اربعین و ظهور امام زمان (عج)، روایت فعالیت هیأت‌های غیر ایرانی در اربعین، روایت حضور مردم با نمادهای مرتبط با فلسطین؛ چفیه و …، روایت حضور نوجوانان و کودکان و نقش تربیتی اربعین از جمله محورهای پیشنهادی برای طرح هیأت خبرنگار است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=46611

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان