شرایط فروش جی ای سی و ثبت نام GAC وارداتی

به نقل از باما :

فراخوان پیش فروش جی ای سی: ۲۴ دی ۱۴۰۲

نخستین مرحله فراخوان پیش فروش خودروهای GAC، از سوی شرکت راساموتور، اعلام شد. ثبت نام جی ای سی، صرفا برای منتخبین سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی بوده و از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ در نمایندگی‌های راساموتور آغاز شده است:

شرایط پیش فروش جی ای سی – دی ۱۴۰۲
مدل GAC GS3 GAC EMPOW
قیمت علی الحساب ۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پیش پرداخت ۶۷۵,۰۰۰,۰۰۰ ۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سود انصراف ۰ ۰
سود مشارکت ۰ ۰
جریمه تاخیر ماهانه ۲.۵ درصد ۲.۵ درصد
موعد تحویل ۹۰ روزه ۹۰ روزه

*قیمت‌ها برحسب تومان است

براساس بخشنامه پیش فروش جی ای سی، قیمت خودروها بصورت علی‌الحساب بوده و قیمت نهایی در زمان تحویل مشخص می‌گردد. متقاضیان واجد شرایط، حداکثر تا روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ جهت ثبت نام خودرو GAC فرصت دارند. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط پیش فروش جی ای سی (PDF)

Banner

قیمت گمرکی خودروهای جی ای سی

دی ۱۴۰۲: همزمان با عرضه ۳ خودروی وارداتی از برند GAC در سامانه یکپارچه، شرکت راسا موتور نیز قیمت گمرکی علی‌الحساب (غیرقطعی) این سه محصول را مطابق جدول زیر اعلام کرد:

قیمت گمرکی خودروهای GAC – دی ۱۴۰۲
مدل قیمت علی الحساب
جی ای سی GS3 ۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جی ای سی EMPOW ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جی ای سی EMKOO ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰

*قیمت‌ها برحسب تومان است
* قیمت‌ها بدون احتساب مالیات، عوارض و سایر هزینه‌های جانبی است.

قیمت خام GS3 EMZOOM مشخص شد

مهر ۱۴۰۲: شرکت راسا موتور خاورمیانه، وارد کننده خودروهای گک و سوزوکی، شناخته می‌شود و قصد دارد تا چهار مدل از خودروهای برند گک را وارد بازار ایران کند. یکی از این محصولات، گک GS3 یا همان GS3 EMZOOM است که خوشبختانه نسل جدیدش برای واردات انتخاب شده است.

این خودرو در فاز اول با پایین‌ترین سطح امکانات وارد خواهد شد که تیپ GS نام دارد. قیمت خام این خودرو ۱۶ هزار یورو اعلام شده و تعرفه واردات آن نیز باتوجه به حجم ۱.۵ لیتری پیشرانه، ۷۰ درصد است. تیپ های فول آن نیز در آینده وارد خواهند شد.

قطعی شدن واردات GAC به ایران

شهریور ۱۴۰۲: گک، خودروسازی چینی است که محصولات آن از کیفیت قابل قبولی برخوردارند. تعدادی از مدل‌های مختلف این برند برای واردات به بازار ایران ثبت سفارش شده‌اند. تاکنون نیز دو دستگاه خودرو گک با پلاک گذرموقت در جاده‌های کشور دیده شده‌اند. لیست خودروهای زیر برای واردات ثبت سفارش شده‌اند:

۱. گک جی اس ۳ پاور: گک برای این کراس‌اور پیشرانه ۱.۵ لیتری T-GDI را در نظر گرفته که قدرت و گشتاوری معادل ۱۷۷ اسب‌بخار و ۲۶۵ نیوتن‌متر تولید می‌کند. موتور گک جی اس ۳ پاور با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک آیسین هماهنگ شده است. ابعاد این کراس‌اور به ۴۳۵۸/۱۸۲۵/۱۶۶۰ میلی‌متر می‌رسد و فاصله محوری ۲۵۶۰ میلی‌متری دارد. حجم فضای صندوق آن  ۳۵۶ لیتر است که اگر صندلی‌های عقب را جمع کنید به  ۷۸۰ لیتر می‌رسد.

۲. گک GS4: این خودرو یکی از همان محصولات گک است که با پلاک گذرموقت در خاک کشور دیده شده است. این محصول از پیشرانه ۱.۵ لیتری T-GDI بهره‌مند شده که به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک متصل شده است. خروجی این پیشرانه برابر ۱۶۶ اسب‌بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن‌متر گشتاور است.

۳. گک امکو: این کراس‌اور طبق پلت‌فرم ماژولار GPMA ساخته شده و در نسخه ۱.۵ لیتری T-GDI وارد بازار ایران خواهد شد. این پیشرانه می‌تواند ۱۷۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. نیروی تولید شده توسط گیربکس ۷ سرعته W-DCT به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

۴. گک امپو: پیشرانه ۱.۵ لیتری T-GDI می‌تواند ۱۸۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این نیرو توسط گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه تر به چرخ‌ها منتقل می‌شود. شتاب صفر تا صد این خودرو برابر ۶.۹۵ ثانیه بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز ۵.۷ لیتر است.

۵. گک GS4: این خودرو نیز با همان پیشرانه  ۱.۵ لیتری T-GDI عرضه می‌شود که به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک متصل شده و ۱۶۶ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

۶. گک GS8: خودرو گک GS8 قبلا با پلاک گذر موقت در جاده‌ها دیده شده است. این محصول به صورت جعبه‌ای و طبق پلتفرم GPMA طراحی شده است. یکی از ویژگی‌های ظاهری این شاسی‌بلند، جلوپنجره بزرگ چند ضلعی است. این محصول با دو نوع پیشرانه ۲ لیتری T-GDI و هیبریدی دارای واحد قدرت THS (سیستم هیبریدی تویوتا) در بازار جهانی عرضه شده است. موتور هیبریدی می‌تواند ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این نیرو از طریق گیربکس هشت سرعته اتوماتیک آیسین به چرخ‌ها منتقل می‌شود. مشتریان می‌توانند سیستم چهارچرخ محرک را نیز سفارش دهند. البته هنوز شرایط واردات این خودرو مشخص نیست.


اخبار شرکت راسا موتور خاورمیانه

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت راسا موتور خاورمیانه و جدیدترین شرایط فروش سوزوکی وارداتی و همچنین جهت آگاهی از آخرین شرایط فروش گک ترامپچی در ایران، مقالات زیر را مطالعه کنید:

بررسی خودروهای GAC در بازار

برای اطلاعات از مشخصات فنی خودروهای گک در بازار ایران و همچنین جهت بررسی دقیق اطلاعات، امکانات و آپشن‌ خودروهای ترامپچی، مقالات زیر را مطالعه کنید:

نویسنده : مریم سادات نوری

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=15755

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان