سید الشهدا (ع) بهترین پناهگاه و مامن برای همه انسان‌ها است

قم- سخنران حرم بانوی کرامت گفت: سید الشهدا (ع) بهترین پناهگاه و مامن برای همه انسان‌ها و به ویژه جوانان است، چراکه امام حسین (ع) ناجی انسان است و تا نجات گر نشود، ما را رها نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدحسین مؤمنی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم روز هشتم ماه محرم حرم بانوی کرامت اظهار کرد: یکی عواملی که موجب عدم استجابت دعا علیرغم انجام اعمالات متعدد می‌شود، شک و تردید است.

سخنران حرم بانوی کرامت ابراز کرد: سید الشهدا (ع) بهترین پناهگاه و مامن برای همه انسان‌ها و به ویژه جوانان است، چراکه امام حسین (ع) ناجی انسان است و تا نجات گر نشود، ما را رها نخواهد کرد.

حجت الاسلام مؤمنی بیان کرد: سیر و سلوک با انس گرفتن با دستگاه سیدالشهدا محقق می‌شود و هرکسی که با امام حسین (ع) معیت داشته باشد، هیچگاه دچار گمراهی و سردرگمی نمی‌شود.

استاد حوزه علیمه قم تصریح کرد: با اتصال به دستگاه سید الشهدا (ع) می‌توان بسیاری از بلایا، تردیدها و مشکلاتی همچون ناسازگاری با محیط، تشویش فکری، ناامیدی و دیگر مشکلات فکری و روحی را از بین برد.

سخنران حرم بانوی کرامت یادآور شد: قرائت زیارت عاشورا حسناتی را همچون رزق بابرکت، عمر بابرکت، دفع چشم و نظر، دفع شرور و بدی‌ها، تبدیل شدن شر به خیر، آرامش بخشی به جسم و روح انسان را در بر دارد.

حجت الاسلام مؤمنی خاطرنشان کرد: هر کسی که با دستگاه امام حسین (ع) معیت و مشیت داشته باشد، زیر چتر حمایتی او خواهد رفت و انسان به مقام والای محمود می‌رسد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=41761

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان