سال تحصیلی جدید کمبود معلم در البرز نداریم

کرج- استاندار البرز گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در سال تحصیلی جدید کمبود معلم نداریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی در شورای آموزش و پرورش استان که روز یکشنبه ۱۱ شهریور، گفت: با توجه به برنامه ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته در سال تحصیلی پیش رو در استان البرز کمبود معلم نداریم.

وی ادامه داد: در خصوص سرویس مدارس نیز جلسات و هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و سامانه سپند نیز برای این منظور طراحی شده است تا درخواست سرویس از سوی خانواده ثبت شود و نظارت و اشراف کافی بر روی روند آن صورت گیرد.

عبداللهی با اشاره به راه اندازی نهضت مدرسه سازی گفت: برای رسیدن به مدارس یک شیفت با کلاس‌های حداکثر ۳۰ نفر به ۸۰۰ مدرسه دیگر نیاز داریم.

وی افزود: توجه خیرین به کمبود مدرسه در استان جلب شده است ولی باید تعامل و همکاری ویژه‌ای از سوی مدیران بخصوص فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها جهت تسهیل در امور مدرسه سازی معطوف شود.

استاندار البرز با اشاره به طرح استقبال از مهر، گفت: سال گذشته با هم افزایی‌های صورت گرفته در جهت استقبال از مهر اقدامات بسیار خوبی برای ایجاد نشاط و شادابی مدارس انجام شد که امسال نیز برنامه‌ریزی‌های لازم شده و باید با اهتمام ویژه دنبال شود.

وی به ترافیک معابر اصلی شهر به واسطه اجرای طرح‌های شهرداری اشاره کرد و افزود: تمام طرح‌های عمرانی شهرداری باید به صورت شبانه روزی فعال باشند و روند تکمیل آنها تسریع شود تا مردم از گره‌های ترافیکی معابر شهری رها شوند.

عبداللهی گفت: مهر امسال ۱۸ فضای آموزشی و پرورشی و ورزشی به مجموعه آموزش و پرورش استان تحویل داده می‌شود و ۵۶ پروژه نیز در قالب نهضت مدرسه در حال تکمیل هستند.

وی افزود: باید تدابیری اندیشیده شود که فضای مدارس به ویژه چمن مصنوعی و سالن‌های ورزشی به خصوص در محله‌های هدف قرارگاه اجتماعی در روزها و ساعات تعطیل به اوقات فراغت مردم محله‌ها اختصاص یابد.

استاندار البرز گفت: در خصوص برخی فضاهای آموزشی که مشکلات مالکیت و عمرانی داشتند، طی تماس تلفنی با وزیر آموزش و پرورش اتخاذ تدبیر شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=48829

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان