ساخت نوعی دستگاه خانگی که ضایعات غذایی را به کود تبدیل می کند

به نقل از تکنا:

یک دستگاه خانگی در نمایشگاه فناوری CES امسال به نمایش گذاشته شد که می‌تواند در کمتر از ۲ ساعت غذا های اضافی را به کود تبدیل کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از راه های ساده در تولید کمتر زباله جمع آوری ضایعات آشپزخانه و تبدیل آن به کود است. به همین دلیل در نمایشگاه فناوری امسال دستگاهی به نمایش درآمد که طی یک فرآیند بدون صدا می تواند ضایعات غذایی را به کود غنی از مواد مغذی تبدیل کند.

در حال حاضر حدود ۴۰ درصد از مواد غذایی در ایالات متحده به ضایعات تبدیل می شود دستگاه خانگی Reencle prime قادر است زباله های تولید شده در خانه ها را به یک کود ارگانیک تبدیل کند که برای گیاهان و زمین مفید خواهد بود طی مکانیسم های این دستگاه فرایند تبدیل به کود نیز تنها دو ساعت طول می کشد و به دلیل دارا بودن سیستم همیشه روشن در هر زمان از شبانه روز می توان برای تبدیل ضایعات به کود استفاده کرد.

مهمترین ویژگی این دستگاه عدم نیاز به نگهداری های خاص است بدین ترتیب می‌توان آن را در محیط های اسیدی شوری و یا دمای زیاد نیز استفاده کرد. حسگر حرکتی بدون نیاز به لمس در این دستگاه با تشخیص حرکت دست به طور خودکار در را باز می کند وجود سیستم فیلتر سه لایه نیز باعث می شود تا تولید کودکان بدون بو انجام گیرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=37328

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان