ساترا باید فضای نقد را باز کند/ ایده‌های جدید در گعده پلتفرم‌ها

حجت قاسم زاده اصل کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به نکاتی که نسبت به فضای عملکردی ساترا مطرح است، بیان کرد که این نهاد باید فضای نقد را باز کند.

حجت قاسم‌زاده‌اصل نویسنده، کارگردان و رئیس کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران، در بازدید از سومین نمایشگاه ملی «رصتا» به خبرنگار مهر بیان کرد: اصولاً هر تجمعی که در آن افراد هر حرفه بتوانند همدیگر را ببینند و با هم تعامل برقرار کنند اتفاق خوشایندی است چون بیشتر مشکلات ما از غریبگی و دوری اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به فضایی که توسط نمایشگاه «رصتا» برای فعالان پلتفرم‌ها فراهم شده است، اظهار کرد: اینکه جایی باشد که فعالان و هم صنفان حوزه خود را ببینید و بدانید چه کارهایی را انجام می‌دهند موجب شکل‌گیری ایده‌های جدید و پیدایش فعالیت‌های متفاوت می‌شود.

این کارگردان با اشاره به برپایی سومین نمایشگاه «رصتا» در ادامه روند ادوار گذشته، گفت: ساترا باید دیر یا زود وارد تولید شود و آن کارهایی که مطمئن است از سوی پلتفرم‌ها درخواست‌هایش برآورده نمی‌شود، خودش به افرادی که قبول دارد، سفارش دهد و برای مخاطبی که مدافع منافعش است، خوراک مناسب تولید کند.

قاسم‌زاده اصل در پایان تاکید کرد: ساترا باید فضای نقد را باز کند و با بررسی اصولی کارها رو به رو شود. ساترا نهادی نظارت‌گر و تنظیم‌گر است و اگر اصول و سیاست‌های خود را در حیطه ساخت و تولید وارد کند اتفاق خوبی است. ضمن اینکه حمایت از کسانی که فضای کاری برایشان مهیا نیست نیز باید از طرف ساترا انجام شود و نوعی پشتیبانی صورت بگیرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=51381

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان