«زندگی امروز ما» چاپ دومی شد

کتاب «زندگی امروز ما و چهار داستان دیگر» نوشته کاترین آن پورتر و سوزان سانتاگ با ترجمه نیلوفر صادقی توسط انتشارات معین به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «زندگی امروز ما» نوشته کاترین آن پورتر و سوزان سانتاگ به تازگی با ترجمه نیلوفر صادقی توسط انتشارات معین به چاپ دوم رسیده است. در این کتاب خواننده در یک مجوعه داستانی به قلم پنج زن نویسنده آمریکایی به مکزیک می‌رود.

در این سفر مخاطب با حکایت ماریا کونسیسیون و همسرش خوان ویلگاس را آشنا می‌شود که این داستان نوشته کاترین آن پورتر است. در بخش بعدی خواننده با داستانی روبه رو می‌شود که عده‌ای از دوستان دور دوست بیمارشان جمع می‌شوند این داستان با عنوان «زندگی امروز ما» نوشته سوزان سانتاگ است.

در داستان بعدی با تصمیم عجیب یک خواهر و برارد به نام‌های اورسولا و والدمار رو به رو می‌شویم که این داستان با عنوان «جایی بهتر از اینجا» نوشته اونسا مشفق است. در داستان بعدی مخاطب پابه پای زن نظافتچی به خانه اوکلند می‌رود، این داستان با عنوان «راهنمای زنان نظافتچی» نوشته لوسیا برلین در این کتاب به نگار درآمده است. داستان بعدی این کتاب با عنوان «گلیسن» نوشته لوئیز اردریک» ماجرای سرمای داکوتای شمالی است که خواسته یا ناخواسته تبدیل به یک بازی پر مخاطره برای جان استرگ بانکدار و گلیسن جوان می‌شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=35309

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان