زمان نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی تمدید شد

اداره کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت اعلام کرد: زمان نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آن دسته از دانشجویان شاغل به تحصیل (دانشجویان سال های قبل) که موفق به ثبت نام در سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر نشده اند، می توانند از امروز یکشنبه ۶ آبان ماه تا دوشنبه ۷ آبان ماه تا ساعت ۱۳ جهت ثبت نام به سامانه نقل و انتقالات به آدرس http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir مراجعه کنند.

بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر ۵ درصد سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی (به جز مقطع دکتری تخصصی) برای نقل و انتقال دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی اختصاص می یابد.

تسهیلات موضوع این آیین نامه صرفاً برای دانشجوی همسر و فرزند شهید، آزاده و همسر و فرزند آزاده و جانبازان بالای ۲۵ درصد و همسر و فرزندان آنان است.

دانشجویان واجد شرایط انتقال، لازم است در زمان تعیین شده از طریق سامانه نقل و انتقال به آدرس: http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir اقدام و از مراجعه حضوری به دانشگاه ها و ستاد مرکزی وزارتخانه خودداری کنند.

درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات بررسی و نتیجه بررسی انتقال دانشجویان «ورودی جدید» و «ورودی سال های قبل»، به طور همزمان در «اواسط ماه آبان ۱۴۰۳» از طریق سامانه و پیامک به دانشجو اطلاع رسانی و از طریق سامانه انتقال به دانشگاه مبداء و مقصد نیز اعلام می شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=56858

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان