رویداد «ایران‌یار» آغاز شد

رویداد «ایران‌یار؛ طراحی اقلام هواداری کاروان المپیک ایران» از ۳۰ خرداد در موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک ایران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آستانه برگزاری بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس، رویداد «ایران‌یار، طراحی اقلام هواداری کاروان المپیک ایران» در راستای تقویت وحدت ملی و افزایش شور و نشاط برای تشویق کاروان ورزشی ایران در المپیک، توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و کمیته ملی المپیک، توسط هیات هنر، در تهران، موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک ایران برگزار می‌شود.

توجه به پرچم و نمادهای ملی و هویتی، زبان، تاریخ و فرهنگ هر کشور در طراحی اقلام هواداری آن، در مسابقات و مجامع جهانی امری معمول است. از این‌رو، رویداد «ایران‌یار» با هدف طراحی مجموعه‌ای از اقلام هواداری بر اساس هویت ایرانی ـ اسلامی، نمادهای ملی و فرهنگی از دیروز چهارشنبه ۳۰ خرداد آغاز شد و تا ۱ تیرماه به مدت ۳ روز، از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ ادامه دارد.

از جمله اقلام مورد پیش‌بینی برای طراحی توسط شرکت کنندگان می‌توان به پیراهن آستین کوتاه، شال گردن، پرچم بزرگ و کوچک، کلاه لبه‌دار، دستمال گردن، مچ‌بند، سربند، بج سینه، برچسب، پیکسل و…. اشاره کرد.

حداکثر ۴۰ نفر از ثبت کنندگان پس از بررسی رزومه و آثار ارسالی در این رویداد حاضر شده و به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=38145

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان