رنگ موهای پیشنهادی سال ۲۰۲۳ برای خانم های جذاب

تغییر رنگ مو یکی از محبوب‌ترین، زیباترین و راحت‌ترین کارها برای ایجاد تغییر در چهره است. تغییر رنگ مو می‌تواند زیبایی و جذابیت چهره را افزایش دهد. این روزها برندهای مختلفی برای رنگ مو در بازار یافت می‌شود که هر کدام از آن‌ها معایب و مزایای خاص خود را دارند و باید براساس جنس و رنگ اصلی مو، مناسب ترین و باکیفیت ترین برند مو را انتخاب کرد. انتخاب اشتباه رنگ مو ممکن است ظاهر و چهره ی شما را زیبا نکند و حتی شما را مسن تر نشان دهد. هر ساله با شروع سال جدید میلادی، مدل و رنگ موهای جدیدی، در بین خانم‌ها محبوب می‌شوند. به طوری که شما می‌توانید رنگ موهای خود را با رنگ موهای سال، ست کنید. بیشتر رنگ موهای پیشنهادی سال جدید ۲۰۳۳، رنگ‌های شاد و سرزنده اند. اگر می‌خواهید با رنگ موهای پیشنهادی سال جدید میلادی آشنا شوید، خواندن این مقاله پیشنهاد خوبی برای شما است.

راهنمای مطالعه نمایش
تنوع رنگ موهای پیشنهادی سال جدید ۲۰۲۳، بسیار بالاست. این رنگ موهای ترند، طیف گسترده ای از رنگ‌ها را مانند رنگ موهای فانتزی و بلوند یخی تا قهوه ای تیره شامل می‌شوند. در این مقاله به تعدادی از این رنگ موهای ترند سال جدید ۲۰۲۳ میلادی، پرداخته می‌شود.

رنگ موی مشکی پرکلاغی
یکی از زیباترین و خاص ترین‌ رنگ موهای پیشنهادی و کلاسیک در سال جدید میلادی، رنگ موی پرکلاغی است. این رنگ موی درخشان با تمامی رنگ پوست‌ها سازگار است و دوام بالایی بر روی موها، به مدت ۶ ماه دارد.

رنگ موی مشکی پرکلاغی
رنگ موی پلاتینی
یکی از رنگ موهایی که همه ساله ترند و محبوب است، رنگ موی پلاتینی است. این رنگ موی روشن، شیک، زیبا و متفاوت، در بین خانم‌های با پوست صورت روشن، سرد و گلگون، بسیار پراستفاده است و رنگ موی پیشنهادی خوبی برای خانم‌ها است. فرایند تهیه‌ی رنگ موی پلاتینی مقداری سخت است و به دقت بالایی نیازمند است. در ساخت این رنگ مو از هیدروژن پر اکسید، پودر دکلره و ماسک‌های آبرسان استفاده می‌شود. این رنگ مو، روشن است و پس از رنگ زدن مو با آن، به مراقبت‌هایی نیاز دارد. به عنوان مثال، استفاده بیش از حد از وسیله های حرارتی مانند سشوار و اتو مو ممنوع است و باید قبل از فرایند سشوار و اتو مو، از اسپری های حرارتی بر روی مو استفاده کرد.

رنگ موی پلاتینی
رنگ موی شنی
یکی از رنگ موهای پیشنهادی سال جدید میلادی ۲۰۲۳ که در تقابل با رنگ موی بلوند پلاتینی است، رنگ موی شنی می‌باشد. تناژ این رنگ مو، گرم است و برای فصل زمستان در سال جدید میلادی، بهترین و مناسب‌ترین گزینه است.

رنگ موی فندقی
یکی از خاص ترین رنگ موهای پیشنهادی سال جدید میلادی که برای درمان حس ناامیدی و افسردگی در خانم‌ها و به طوری کلی، تغییر خلق و خوی آن‌ها بسیار مناسب است، رنگ موی فندقی می‌باشد. این رنگ موی گرم، درخشندگی ایده آلی را به موها می‌بخشد.

رنگ موی فندقی
رنگ موی ماهاگونی یا آکاژو
یکی از زیباترین رنگ موها که تناژی بین رنگ شرابی و قهوه ای تیره دارد، رنگ موی ماهاگونی است. این رنگ موی آکاژو با پوست‌های گرم و سرد، بسیار هماهنگ است و زیبایی چهره ی آن‌ها را دوچندان می‌کند.

بیشتر بخوانید: ۳۰ مدل رنگ مو جدید پرطرفدار سال ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱

رنگ موی قرمز تیره
یکی از رنگ موهایی که به دکلره کردن نیازی ندارد و هیچ گونه صدمه و آسیب خاصی به موها وارد نمی‌کند، رنگ موی قرمز تیره است. این رنگ مو شیک برای خانم‌های با پوست تیره مناسب است. زیرا چهره ی آن‌ها را گرم‌تر نشان می‌دهد. این رنگ مو، سایه هایی از رنگ موی قهوه‌ای را نیز در خود دارد، به همین دلیل، تیره دیده می‌شود.

رنگ موی قرمز تیره
رنگ موی مارسالا
یکی از فوق‌العاده ترین رنگ موها برای پاییز ۲۰۲۳، رنگ موی مارسالا است. این رنگ مو در بین خانم‌های با پوست سبزه، بسیار طرفدار دارد. این رنگ مو، ته رنگ قهوه‌ای را دارد و رنگ آن بین رنگ‌های شرابی و قرمز روشن است.

رنگ موی بلوند
یکی از رنگ موهایی که دربین خانم‌ها، هر ساله ترند، محبوب و پرطرفدار است، رنگ موی بلوند است. این رنگ موی شیک و زیبا در سال ۲۰۲۳، بیشتر بین رنگ‌های اسکاندی و بلوند دارچینی ترند است. این رنگ مو، هیچ گونه محدودیتی ندارد و با همه نوع رنگ پوستی سازگار است. با انتخاب این رنگ موی بلوند، موها به صورت هایلایت شده نشان داده می‌شود.

رنگ موی بلوند
رنگ موی بلوند قارچی
یکی از زیباترین و بی‌نظیرترین رنگ موها در فصول سرد سال ۲۰۲۳، رنگ موی بلوند قارچی است. این رنگ مو با تمامی رنگ پوست‌ها در بین خانم‌ها، هماهنگ است. رنگ موی بلوند قارچی یکی از جدیدترین تناژهای رنگ بلوند، در سال ۲۰۲۳ میلادی است. این رنگ موی زیبا، ترکیبی از هایلایت‌های خاکستری بر روی زمینه ی قهوه‌ای روشن می‌باشد. این رنگ مو برای خانم‌های جوانی بسیار مناسب است که قصد دارند موهایشان را با دکلره کردن، خیلی روشن نکنند.

رنگ مو با هایلایت
هر ساله یکی از شیک ترین و پایه ثابت ترین رنگ موهای پیشنهادی سال جدید میلادی، رنگ مو با هایلایت است که بسیار زیباست. خانم‌ها می‌توانند هایلایت رنگ موهایشان را به کمک کلاه های سیلیکونی و یا فویل انجام دهند. برای بدست آوردن این رنگ مو به کمک کلاه های سیلیکونی، باید تار موهای نازک‌تر را از موها جدا کنند تا رنگ نهایی مو بسیار زیباتر و طبیعی تر جلوه کند. آن دسته از خانم‌هایی که دوست دارند لایت‌های موهایشان بهتر و بیشتر دیده شود، بهتر است این کار را به کمک فویل انجام دهند که چهره را جذاب‌تر به نظر می آورد. همچنین خانم‌ها می‌توانند براساس نوع رنگ پوستشان، هایلایت موهایشان را هر کدام از رنگ‌های بلوند مرواریدی، طلایی یا شنی در آورند.

رنگ موهای فانتزی سال ۲۰۲۳
هر ساله با شروع سال جدید میلادی، تعدادی از زیباترین و بهترین رنگ موهای فانتزی، در بین خانم‌های خوش سلیقه و عاشق این نوع رنگ موها، ترند و محبوب است. امسال نیز این رنگ موهای فانتزی در بین رنگ موهای پیشنهادی سال جدید میلادی ۲۰۲۳، قرار دارند که در این مقاله به بررسی آن‌ها می‌پردازیم‌.

رنگ موی فانتزی صورتی
یکی از بهترین و ایده آل ترین رنگ موهای فانتزی در سال جدید میلادی، رنگ صورتی است. این رنگ مو با انواع رنگ پوست، هیچ گونه تداخلی ندارد و از روشن ترین رنگ پوست گرفته تا تیره ترین آن، متناسب است. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه کرد، این است که این رنگ موی فانتزی، ماندگاری و دوام بالایی ندارد و بهتر است که انجام آن، در سال‌های زیبایی مورد اطمینان صورت بگیرد. به طوری که در سال‌های زیبایی، در ازای رنگ موهای معمولی، از تونر مو استفاده می کنند. زیرا تونر مو با ایجاد تغییر و دگرگونی در رنگدانه‌های مو، منجر به ماندگاری و دوام بیشتر این رنگ موی فانتزی صورتی بر روی موها می‌شود.

رنگ موی فانتزی صورتی
رنگ موی فانتزی قرمز نارنجی
یکی از فوق‌العاده ترین رنگ موهای پیشنهادی فانتزی در سال جدید میلادی ۲۰۲۳، رنگ موی قرمز نارنجی است. این رنگ موی فانتزی، در بین خانم‌های جوان و خوش سلیقه بسیار پرطرفدار و محبوب است. زیرا جذابیت و زیبایی خاصی را به چهره ی آن‌ها هدیه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: آمبره مو چیست؟ (+ مهم ترین نکاتی که هنگام آمبره مو باید توجه کرد!)

رنگ موی فانتزی آبی
اگر می‌خواهید با پرطرفدارترین‌ و خاص ترین رنگ موی فانتزی سال جدید میلادی ۲۰۲۳ آشنا شوید، بهتر است که رنگ موی فانتزی آبی را بشناسید. این رنگ مو، چهره ی خانم‌ها را دوست داشتنی تر به نظر می آورد. تهیه‌ی این رنگ مو مقداری سخت است و بهتر است که در سالن‌های زیبایی و به کمک افراد متخصص این کار صورت بگیرد. زیرا آن‌ها از تونر مو استفاده می‌کنند. تونر مو منجر می‌شود که رنگ مو تا ۱۲ بار شست و شو، بر روی موها ماندگار باشد.

رنگ موی فانتزی آبی
رنگ موی فانتزی یاسی
یکی از بهترین گزینه های رنگ موی پیشنهادی و فانتزی در تابستان سال جدید میلادی ۲۰۲۳، رنگ موی فانتزی یاسی است. معمولا این رنگ مو از مخلوط دو رنگ کرم و بنفش ایجاد می‌شود و برای اجرای آن بر روی موها، بهتر است که بر روی موهای دکلره شده قرار بگیرد. البته یکی از اصلی‌ترین نکاتی که باید خانم‌ها به آن توجه کنند، این است که رنگ موی فانتزی یاسی، رنگ پوست را به شدت تیره نشان می‌دهد.

رنگ موی فانتزی قرمز مسی
یکی از مناسب‌ترین رنگ موهای فانتزی در سال جدید میلادی ۲۰۲۳ که به دلیل رنگ موی جذاب بازیگر نقش اول سریال ملکه شطرنج، ترند شده است، رنگ موی قرمز مسی می‌باشد. این رنگ مو با تمامی رنگ پوست‌ها در بین خانم‌ها، هماهنگی دارد. ولی خانم‌های پوست روشن را بسیار زیباتر نشان می‌دهد. این رنگ موی فانتزی، با دکلره یا بدون دکلره، رنگ درخشانی را بر روی موها به وجود می آورد.

رنگ موی فانتزی قرمز مسی
در این مقاله به تعدادی از رنگ موهای پیشنهادی سال جدید میلادی ۲۰۲۳، پرداخته شد.‌ همه ی این رنگ موها، جذاب اند و ترکیب بی‌نظیری را بر روی موها ایجاد می‌کنند. البته ایجاد و ساخت بیشتر این رنگ موها، کاری دشوار است و به مهارت، دقت و توجه بالایی نیاز دارد. به طوری که تهیه ی آن‌ها باید در سال‌های آرایشی و توسط افراد متخصص و آموزش دیده ی این حوزه، انجام شود. اگر قصد دارید ترکیب انواع این رنگ موهای پیشنهادی سال جدید میلادی را در منزل تهیه کنید، بهتر است که به سایت الهه بیوتی مراجعه کنید. آموزشگاه آرایشگری الهه بیوتی، با برگزاری دوره های آموزشی آرایشگری از سطوح مبتدی تا حرفه ای و به شکلی کاملا علمی و کاربردی، روش ساخت و ترکیب انواع این رنگ موهای پیشنهادی سال جدید میلادی را به صورتی کاملا تخصصی و توسط افراد با سابقه و مجرب، آموزش می‌دهد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=21834

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان