راویتو؛ روایت‌ِ تو از جشن ده کیلومتری غدیر

مسئول اداره رسانه و تبلیغ نوین تبلیغات اسلامی تهران گفت: جشنواره روایتگری «راویتو؛ روایت تو از جشن غدیر» کلید خورد.

محمد حسین طاهری مدیر مرکز رسانه‌ای وصل و مسئول اداره رسانه و تبلیغ نوین تبلیغات اسلامی تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: جشنواره روایتگری راویتو «روایت تو از جشن غدیر» کلید خورد.

وی افزود: با توجه به اهمیت رسانه و بویژه بحث روایت و روایتگری و داشتن روایت دست اول در هزاره سوم این جشنواره با تمرکز بر نوجوانان دختر ۱۴ تا ۱۸ ساله شهر تهران، در تلاش است تا برای ورود نوجوان به عرصه روایت و روایتگری قدمی بردارد.

طاهری بیان کرد: هدف این جشنواره، درگیر کردن مخاطب نوجوان با قالب‌های جدید روایتگری و همچنین تلاش برای بازتاب ایده‌ها و نگاه‌های نوجوانانه از مهمونی ده کیلومتری غدیر است.

وی ادامه داد: جشنواره راویتو در محورهای ریلز، ولاگ، روایت متنی، عکس، خبرنگاری در حال برگزاری‌ است و شرکت کنندگان این جشنواره می‌بایست روایت‌های خود را از جشن ده کیلومتری غدیر تا تاریخ ۸ تیرماه ۱۴۰۳ به دبیرخانه جشنواره راویتو ارسال کنند.

مسئول اداره رسانه و تبلیغ نوین تبلیغات اسلامی تهران گفت: همچنین دوشنبه چهارم تیرماه همایش توجیهی رویداد راویتو برگزار و نقشه راه برای شرکت کنندگان ترسیم خواهد شد.

وی افزود: برای شرکت در این رویداد و همایش توجیهی کافیست عدد ۱۱۰ را به سامانه ۱۰۰۰۴۴۴ ارسال کرده و با ثبت نام و عضویت در کانال‌های شبکه‌های مجازی راویتو به ایدی raviiito@ به جمع رفقای راویتو بپیوندید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=38184

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان