راه ارتباطی ۴۳۰ روستا در استان اردبیل مسدود است

اردبیل – ایرنا -مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: با تلاش راهداران راه ارتباطی ۳۵۰ روستا در مناطق مختلف استان بازگشایی شده است و راهداران برای بازگشایی راههای ارتباطی ۴۳۰ روستای دیگر تلاش می‌کنند.

کلیم الله وثوقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تداوم بارش سنگین برف و وقوع کولاک در راه‌های ارتباطی استان اظهار کرد: راهداران از صبح امروز مشغول بازگشایی راه‌های روستایی هستند و در صورت بهبود وضعیت جوی عملیات بازگشایی راه‌های استان تسریع خواهد شد.

وی اضافه کرد: با وجود بارش های سنگین همراه با کولاک راهداران با تمام امکانات مشغول بازگشایی راه های اصلی و فرعی هستند و با توجه به فرصت جوی و قطع بارندگی در برخی از شهرستان‌های استان، راهداران با تمام قوت و تجهیز امکانات به صورت مستمر در حال بازگشایی راه‌های روستایی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل خاطرنشان کرد: در حال حاضر به جز مسیر اردبیل _ آستارا و خلخال _ پونل بقیه راه های اصلی استان باز است و راهداران برای بازگشایی مسیر اردبیل آستارا تلاش می کنند اما باد شدید و کولاک موجب کندی عملیات بازگشایی مسیر شده است.

وثوقی افزود: با توجه به هشدارهای اداره کل هواشناسی لازم است شهروندان و هم استانی‌ها در صورتی که کار ضروری ندارند حتما از سفر خودداری کنند و در صورت لزوم قبل از سفر با تماس با شمار ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

وی یادآورشد: در حال حاضر ۸۰ اکیپ راهداری با استعداد ۴۰۰ راهدار با استفاده از ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در راه های ارتباطی استان حضور دارند و بر اساس اولویت بندی اقدام به بازگشایی مسیرها و راه های ارتباطی می کنند.

به گزارش ایرنا ، بارش برف که از روز گذشته در مناطق مختلف استان اردبیل آغاز شده است، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان، تا قبل از ظهر فردا دوشنبه ادامه خواهد داشت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=15404

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان