رالی بین‌المللی جاده ابریشم آخر هفته به ایران می‌رسد

مدیر حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گفت: رالی بین‌المللی جاده ابریشم آخر هفته به ایران می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی عرفانی مدیر حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی درباره رالی بین‌المللی جاده ابریشم گفت: شرکت‌کنندگان در این رالی تور از کشورهای خود به ترکیه آمدند و روز دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ پس از گردهمایی مقابل مسجد سلطان احمد در شهر استانبول، به طور رسمی پیمایش در مسیر جاده ابریشم را آغاز و به سمت ایران حرکت کردند.

وی با اشاره به برگزاری موفق رالی جاده ابریشم با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در سال گذشته اظهار داشت: این گروه ۲۳ نفره با ۱۰ دستگاه خودرو کلاسیک در این رویداد بین‌المللی حضور دارند و روز پنجشنبه ۱۸ مرداد از طریق گذرگاه مرزی بازرگان در شهرستان ماکو آذربایجان غربی وارد کشورمان می‌شوند.

مدیر حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در این رویداد، با پشتیبانی امداد خودرو کانون و تیم فنی تاکسی آفرود تیمار طی حدود ۵ روز پیمایش در ایران، ضمن آشنایی بیشتر با فرهنگ و تمدن کشورمان از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی عبور و از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و گردشگری این مناطق بازدید خواهند کرد.

عرفانی با بیان اینکه این رالی تور روز ۲۳ مرداد ماه از طریق مرز باجگیران در استان خراسان رضوی ایران را ترک می‌کند، گفت: شرکت کنندگان در رالی جاده ابریشم پس از ترک خاک کشورمان از کشورهای ترکمنستان، ازبکستان و قرقیزستان به خط پایان در شهر اورخون مغولستان خواهد رسید.

وی ادامه داد: سفر شرکت‌کنندگان در رالی تور گردشگری بین‌المللی جاده ابریشم به همت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و با همراهی تاکسی آفرود تیمار، انجام می‌شود.

عرفانی در پایان یادآور شد: کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بر اساس وظایف و مأموریت‌های ملی و بین‌المللی خود و با هدف تقویت همکاری با کلوپ‌ها و انجمن‌های اتومبیلرانی دیگر کشورها، معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری کشورمان و تشویق و ترغیب گردشگران جهان برای سفر به ایران، برای دومین سال پیاپی تسهیل سفر، تسریع در تردد و پشتیبانی از این گردشگران را بر عهده خواهد داشت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=45281

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان