دولت از جناح بازی مخرب پرهیز کند/ همه باید به رییس جمهور کمک کنیم

قزوین- امام جمعه قزوین گفت: تقویت جبهه حق در برابر جبهه باطل و پرهیز از باندبازی و جناح بازی های مخرب باید در دستور کار دولت قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین فرهنگ مال اندوزی و ثروت اندوزی را فرهنگ فرعون و نمرود دانست و اظهار کرد: در مقابل این فرهنگ، فرهنگ ایمانی، اخوت دینی، امامت و ولایت است.

وی افزود: فرهنگ قرآن و فرهنگ انبیا فرهنگی آسمانی و وحیانی است و هرچه که در برابر این فرهنگ متعالی قرار بگیرد فرهنگ نیست بلکه نوعی توحش محسوب می‌شود.

امام جمعه قزوین بیان کرد: دشمن نیز عظمت این فرهنگ آسمانی را دیده و بر همین اساس نیز بر علیه آن مدام هجمه کرده و همه باید خود را برای حفظ و حراست از این فرهنگ مسؤول بدانیم.

وی با اشاره به فلسفه قیام امام حسین (ع) عنوان کرد: این قیام نه برای قدرت و پست و مقام بلکه برای احیای دین در جامعه و استحکام جامعه و استقرار اسلام و عدالت بود.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه فلسفه قیام امام حسین (ع) عدالت طلبی بود، عنوان کرد: امام حسین (ع) تلاش کرد تا همه مظلومان از بند ستم خلاص شوند.

وی بیان کرد: در مکتب امام حسین (ع) همه جا باید برای عدالت در میدان باشیم و مدافع عدالت باشیم تا همه جا به احکام دین عمل شده و حقی از کسی تضییع نشود.

امام جمعه قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت‌ها باید بر اساس تقوا و عدالت کار انجام دهند نه شعار، اضافه کرد: تقویت جبهه حق در برابر جبهه باطل و پرهیز از باندبازی و جناح بازی‌های مخرب باید در دستور کار دولت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه نباید در جامعه خود را محور بدانیم بلکه باید مطیع ولایت و رهبری باشیم، تصریح کرد: آن کسی که از رهبری اطاعت می‌کند بر عزت و آبرویش هر روز افزوده می‌شود.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه همه باید به رئیس جمهور کمک کنیم، ادامه داد: باید کمک کنیم رئیس جمهور با انسجام بخشیدن و استفاده از نیروهای مؤمن و متعهد، کاردان و خستگی ناپذیر ادامه دولت شهید رئیسی را طی کنند.

وی با اشاره به حمله پهپادی یمن به تل آویو یادآور شد: این موضوع شکست بزرگی برای اسرائیل بود و نشان داد هیچ سد دفاعی در اسرائیل وجود ندارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=42499

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان