دوره توانمندسازی تربیت مدرس استانی برگزار شد

اردبیل- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: دوره توانمندسازی تربیت مدرس استانی ویژه مدرسان درس تفکر و سبک زندگی در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غفور حضوری بعداز ظهر چهارشنبه در دوره توانمندسازی تربیت مدرس استانی در اردبیل، درس تفکر و سبک زندگی را ظرفیتی مناسب برای تحقق برخی از اهداف برنامه فراگیر تربیتی به ویژه در موضوع خردگرایی، خود مراقبتی و ایجاد روحیه نشاط و امید دانست.

وی تصریح کرد: برای ارتقای توانمندی‌های علمی و عملی دبیران درس تفکر و سبک زندگی، دوره آموزشی ۱۲ ساعته با همکاری معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع در قالب برنامه ملی سپهر دانش و معرفت به صورت قطبی در استان اجرا می‌شود که انتظار می‌رود بالغ بر ۴۵۰ دبیر در این دوره‌ها حضور یابند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اتخاذ شیوه‌های تدریس اثربخش، کاربردی کردن درس تفکر و سبک زندگی، آماده شدن دبیران برای شرکت در جشنواره‌های ملی و استانی و ایجاد ظرفیت‌های تحقق برنامه فراگیر تربیتی از جمله اهداف این دوره‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، تعداد ۴۵ نفر از مدرسان استانی درس تفکر و سبک زندگی در این دوره آموزش‌های لازم را از مدرسان کشوری دریافت و راهکارهای کیفیت‌بخشی به تدریس درس تفکر و سبک زندگی را به اشتراک گذاشتند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=12721

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان