دورهمی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برگزار شد

نشست «پاتوق» دورهمی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برای مطرح شدن موانع و مشکلات و بررسی و پیگیری و مرتفع کردن مسایل فرهنگ و هنر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین نشست «پاتوق» با حضور چهره‌های مطرح ادبی استان تهران و شهرستان‌های تابعه عصر سه‌شنبه ۱۰ بهمن برگزار شد.

«پاتوق» سلسله نشست‌هایی با حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه است که با هدف هم‌اندیشی، تبادل نظرات و ارایه پیشنهادات و انتقادات توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود.

این‌سلسله نشست‌ها به گروهی از هنرمندان تخصصی رشته‌های مختلف اختصاص دارد که فرصتی را جهت تعامل هنرمندان، ارائه طرح‌ها و ایده‌ها، هم‌افزایی، امکانی برای مطرح شدن موانع و مشکلات، بررسی و پیگیری و مرتفع کردن مسائل فراهم کرده است.

از جمله گروه‌های هدف می‌توان به خوشنویسان، مجسمه‌سازان، تصویرگران، کارتونیست‌ها، کاریکاتوریست‌ها، نقالان و پرده‌خوانان، اهالی رسانه، موسیقی‌دانان، نویسندگان، شاعران، طنزپردازها، فعالان حوزه نشر، کارگردانان، بازیگران سینما، ترانه‌سراها، نویسندگان حوزه ادبیات پایداری، نویسندگان کودک و نوجوان، داستان‌نویسان، قاریان قرآن، تهذیب‌گران، معماران، عکاسان، شیشه‌گران، انیماتورها، تعزیه‌خوانان، بازیگران تئاتر، صداپیشگان، خوانندگان، نوازندگان، فیلمنامه نویسان، فعالان حوزه بانوان، نگارگران، سفالگران، فعالان حوزه مد و لباس، تیم‌های بازی‌ساز، مستندسازان، طراحان لباس اشاره کرد.

در معرفی و اهداف نشست‌های پاتوق آمده است: از آنجایی که هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه، بدنه اصلی و تأثیرگذار فرهنگ و ارشاد اسلامی را تشکیل می‌دهند، برگزاری منظم تعامل با این اهالی از جمله برنامه‌های شاخص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=17992

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان