دامن چرم را چگونه ست کنیم؟ + جدیدترین مدل های دامن چرم

به نقل از مجله اینترنتی شبره :

سالیان درازی است که با سرد شدن هوا لباس های چرم وارد دنیای مد می شوند. دامن چرم یکی از بهترین گزینه ها برای مجالس و مهمانی های رسمی است. دامن چرم تاثیر بسزایی در خاص شدن استایل شما دارد فقط کافی است روی لباس های تکمیل کننده استایل خود دقت داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید تا از روش‌های ست کردن دامن چرم، بیش تر بدانیم.

 

با دامن چرم چی بپوشیم؟

بلوز یا شومیز حریر یک گزینه عالی برای ست کردن با دامن چرم است، بهتر است بلوز را زیر دامن تان قرار دهید. برای کفش می‌توانید از کفش پاشنه دار یا نیم بوت‌های تا مچ پا استفاده کنید.

دامن چرم

ست کردن شومیز حریر با دامن چرم

دامن چرم

 

دامن چرم دکمه دار نیز یک انتخاب بسیار عالی است که با مد این روزها هماهنگی دارد. این سبک از دامن ظاهرتان را کمی راک و شیک نشان می دهد. می توانید دامن دکمه دار را با بلوز سفید ست کنید.

دامن چرم

دامن چرم دکمه دار

دامن چرم

 

ست کردن دامن چرم با پالتو

برای انتخاب پالتو جهت ست کردن با دامن چرم دست شما باز است. شما می توانید دامن تان را با پالتوهای کوتاه یا بلند و یا کت تک بپوشید. همچنین از پالتوهای طرح دار و پلنگی تا رنگ های مینیمال یا پاستلی و بارانی های کلاسیک قابل هماهنگ شدن با دامن چرم هستند. به ترکیب های زیر توجه کنید.

دامن چرم

دامن چرم

دامن چرم

ست کردن پالتو و دامن چرم

دامن چرم

دامن چرم

دامن چرم

 

برای شیک بودن لازم نیست حتما ست و همرنگ بپوشید، اگر دامن چرم کوتاهی به رنگ مشکی دارید برای کامل کردن آن می‌توانید از یک شومیز آبی زنانه استفاده کنید. اگر این ترکیب با یک کت زرد هم همراه شود زیبایی آن چندبرابر خواهد شد و دامن شما جلوه بیشتری خواهد داشت.

دامن چرم

 

اگر به دنبال استایلی ساده‌تر و کلاسیک‌تر و مناسب برای فصل پاییز هستید دامن چرمی انتخاب کنید که فرم راسته داشته باشد و رنگ آن مشکی باشد. این دامن را با ژاکت بافتنی و اکسسوری‌های جذاب بپوشید

دامن چرم

 

دامن های چرم کلوش و نیمه کلوش بهتر است با یک بلوز فیت که داخل دامن قرار می گیرند ست شوند.

دامن چرم

دامن چرم قهوه ای

دامن چرمدامن چرم

دامن چرم کلوش با بوت بلند

دامن چرم

دامن چرم پلیسه یکی از گزینه هایی است که برای دختر خانم ها بسیار مناسب است. می توانید دامن تان را با یک بلوز بافتنی ست کنید. مانند تصویر بلوز را داخل دامن بزنید. (نحوه ست کردن لباس و مانتو با دامن پلیسه دار)

دامن چرم

یکی از گزینه های ساده و کلاسیک برای ست شدن با دامن چرم، پوشیدن بلوز چرم است.

دامن چرم

برای تکمیل کردن استایل خود با دامن چرم، دقت داشته باشید که کفش ها نقش مهمی دارند تا ظاهری بی نقص داشته باشید. یک جفت بوت ساق کوتاه یا بلند، صندل و یا کفش های پنجه باریک در صورتی که به مراسمی رسمی دعوت شده باشید مناسب خواهند بود.

دامن چرم

دامن چرم

 

بیشتر بخوانید:

روش های ست کردن بلوز یا شومیز با دامن / مدل های جدید

نحوه ست کردن لباس و مانتو با دامن پلیسه دار

راهنمای ست کردن پالتوی کرم و نسکافه ای

اصول ست کردن لباس با رنگ کرم و بژ

راهنمای ست کردن لباس با رنگ سبز

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=26985

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان