خوشبوترین عطر و ادکلن های زنانه پاییزی

به نقل از مجله اینترنتی شبره :

بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم شده، نوبت اون رسیده که کمد عطرهاتون رو هم مثل لوازم آرایش و لباس ها پاییزی عوض کنین. در ادامه منتخب ۱۱ تا از خوشبوترین عطر و ادکلن های زنانه پاییزی به همراه قیمتشون رو می خونین.

عطر زنانه Joy از Dior

جدیدترین عطر زنانه دیور با نام جوی طوری طراحی شده که از نت های میوه ای شاد و جذاب به بهترین شکل برای فصول سرد استفاده کرده. اگر این پرفیوم رو بدون دیدن شیشه ش بو کنین، همون لحظه می فهمین که یکی از عطرهای دیور رو دارین استشمام می کنین: روایح گرس رز و یاسمن به همراه برگاموت و ماندرین؛ بویی به شدت لذت بخش و شادی رو بوجود آوردن.

فرانسیوس دمیچی (تولیدکننده عطر و ادکلن دیور) گفته «شادی که به واسطه عطر دیور احساس می کنید، یک احساس خاصی از شادی است که بر اساس حس بویایی ایجاد می شود.» این عطر از عناصر و جنبه های مختلف تشکیل شده است که آن را به یک بلور شفاف و خوشبو که توسط دیور عرضه شده است، تبدیل می کند.

قیمت: ۱۳۰ دلار


بیشتر بخوانید: عطرهای زنانه مورد علاقه آقایان


عطر زنانه Lost Cherry از Tom Ford

روح بخش . اغواکننده . سیری ناپذیر

ادوپرفیوم زنانه لاست چری از تام فورد، یک ماجراجویی خوش رایحه در ممنوعه هاست بویی فریبنده، شیرین و جذاب داره و برای افرادی که معمولا عطرهای میوه ای نمیزنن خیلی جالب و دلپذیرِ. بوی شیرین تیره ی گیلاس سیاه و بادام که نت های بالایی این عطر زنانه رو تشکیل میدن در نهایت به نت های پایه چوبی مثل رز ترکیه ای، یاسمن سامباکی، تونکابین، چوب صندل، وتیور و چوب سدر ختم میشن.

قیمت ۵۰ میل: ۳۲۰ دلار

عطر زنانه Women از Calvin Klein

جدیدترین ادو پرفیوم از برند کالوین کلاین همانند عطرهای دیگر این کمپانی سبکی و مدرنیتی خاص خودش رو داره ولی کمی شیرین تر، ملایم تر و کمتر گلدار هستش. البته زیبایی شیشه ش رو هم نباید فراموش کنیم!

قیمت: ۱۰۶ دلار


بیشتر بخوانید: عطر پاییزی چیست ؟ / معرفی بهترین برندهای عطر پاییزی


عطر زنانه Beautiful Belle از Estee lauder

اگر عاشق روایح مشکی و گلدار سنگین هستین ولی به دنبال عطری می گردین که حس و حال تازه ای بهتون بده، بیوتیفول بل از استی لودر می تونه بهترین انتخاب براتون باشه. ترکیبی از نت های کلاسیک عطر – گل رز، گاردنیا، رز مینیاتوری و عنبر – به همراه چندین نت جدید و جالب – سرخالو، میموزیا و مشک مارزیپان.

قیمت: ۷۰ دلار

عطر زنانه Carat از Cartier

ادوپرفیوم کارات از برند کارتیه، ترکیبی خارق العاده از عطر و کریستال هستش که به صورت انحصاری فقط از برند کارتیه برمیاد. ترکیبی از رنگ های رنگین کمان که از گل ها عبور میکنه (مثل گل بنشفه، زنبق و یلانگ یلانگ) و نتیجه ی سبز و گلداری میده که سبک و درخشانه.

قیمت: ۱۴۵ دلار


بیشتر بخوانید: چکار کنیم تا ماندگاری عطرمان بیشتر شود؟


عطر زنانه Amo Ferragamo از Salvatore Ferragamo

کلا اسم سالواتوره فراگامو حس و حال لذت بخش و شیرینی میده، این عطر رو می تونین مثل یک خمیر کرمی و صورتی روی بدنتون اسپری کنین و از بوی وانیلی سنگین رویایی ش غرق لذت بشین.

قیمت: ۱۲۰ دلار

عطر زنانه Attrape-Reves از Louis Vuitton

پرفیوم آترپ – رِو از برند لویی ویتون که به معنای دریم کچر (Dream Catcher – کابوس گیر) هستش، رایحه و حسی جادویی زودگذری شبیه به غوطه ور شدن رو بهتون میده. نت های تر و تازه و تند – برگاموت، زنجبیل، سرخالو، گل صدتومانی، گل کاکائو، گل رز ترکیه ای و پاچولی – اون دقیقا برای پاییز طراحی شدن درحالیکه استشمام این عطر کاملا تعجب آور و غیرقابل پیش بینی هستش!

قیمت: ۲۴۰ دلار


بیشتر بخوانید: معرفی مشهورترین عطرهای جهان و قیمت آنها


عطر زنانه Les Eaux de Chanel Venis از Chanel

عطر زنانه ونیس الهام گرفته از حضور کوکو شنل در شهر ونیز و تحت تاثیر قرار گرفتنش از هنر بیزانتین و باروک بوده. در نتیجه این عطر پودری و شرقی بوده و ترکیبی از پرتقال، شکوفه نارنج، زنبق، بنفشه، عنبر و چوب سدر هستش. یکی از عطرهایی که خانم های عاشق وانیل می تونن در کل سال ازش استفاده کنن.

قیمت: ۱۳۰ دلار

عطر زنانه Bloom Nettare di Fiori از Gucci

اگر عطر اصلی گوچی بلوم (Gucci Bloom) رو دوست داشته باشین، این عطر رو هم به شدت دوست خواهین داشت، تفاوتش با عطر قبلی اینه که بویی چوبی تری – زنجبیل، رز، پاتچولی و اسمانتوس – که داره باعث میشه برای پاییز مناسب بشه.

قیمت: ۳۴ دلار

عطر زنانه Princess از Kilian

ادوپرفیوم پرنسس از کیلیان رایحه ای خاص همانند ظاهرش داره، ترکیبی که شبیه نوشیدن چای سبز ماتچا با اندکی زنجبیل هستش!

قیمت: ۳۰ دلار


بیشتر بخوانید: روشهای تشخیص عطر و ادکلن اصل از تقلبی


عطر زنانه Fleur D’Argent از Miu Miu

ادوپرفیوم فلور دِ آرژِ از میو میو ترکیبی از زنبق دره و گل رز به عنوان نت های بالایی و یاسمن، شکوفه پرتقال و روغن پاتچولی برای ایجاد هارمونی به شدت زنانه و کلاسیک و در عین حال فریبنده هستش.

قیمت: ۹۹ دلار

منبع: zibamoon.com

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=27288

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان