خاص ترین لباس های مجلسی مناسب دوران بارداری

به نقل از مجله اینترنتی شبره :

دوران بارداری یکی از بهترین دوره‌های زندگی هر مادری است. اما تغییرات فیزیکی خانم ها در این دوران آنها را در پوشیدن لباس مورد علاقه شان در مجالس و مهمانی ها با مشکل روبه رو می کند. در این مقاله به شما نشان می دهیم که انتخاب لباس مجلسی بارداری با رعایت نکات و اصول پوشش این دوران، کار آسانی است و می‌توانید با ادغام این اصول با سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

  برای اینکه شکمتان کوچکتر دیده شود قسمت پایین تنه لباستان (دامن) را تیره‌تر از بالاتنه انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید برای یک مهمانی و دورهمی لباس انتخاب کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از لباس‌های حریر گلدار است. پارچه حریر به دلیل لخت بودن برجستگی‌ها را کمتر نمایش می‌دهد و گل‌های آن اضافه وزن شما را در خود مخفی خواهد کرد

هرگز در دروران بارداری طبق مد خرید نکنید و لباسی را برای این دوران تهیه کنید که هرگز از مد نمی افتد و همیشه شیک و جذاب خواهد بود تا بتوانید در دوران های بعدی بارداری خود نیز از این لباس استفاده کنید. سعی کنید از لباس مجلسی با رنگ شاد برای دوران بارداری خود استفاده کنید. اگر می خواهید تا اندام شما بهتر دیده شود می توانید رنگ دامن یا شلوار خود را تیره انتخاب کنید.

راحتی لباس در دروران بارداری از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید.

برای اینکه ظاهر زیبایی داشته باشید علاوه بر انتخاب لباس مجلسی بارداری با طرح زیبا و شیک از گردنبند های شیک و جذاب و یا دستمال گردن های پر نقش و نگار استفاده کنید تا توجه بقیه بیشتر به گردنبند و یا دستمال گردن شما جلب شود.

 

مدلهای زیبا و خاص لباس بارداری ۲۰۱۶

جدیدترین لباس های بارداری ۱۳۹۴

مدل لباس مجلسی برای خانم های باردار  summer 2015

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=27415

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان