حضور مردم پای صندوق‌های رای سبب پیشرفت کشور و افزایش امنیت می‌شود

شیراز – خطیب جمعه شیراز گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رای و مشارکت در عرصه‌های مختلف سبب افزایش امنیت و اقتدار کشور شده و زمینه پیشرفت در عرصه‌های مختلف را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا محمودی در خطبه‌های نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته شیراز بیان کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی علاوه بر اقتدار و عظمت‌بخشی به ایران در عرصه بین‌المللی، سبب پیشرفت در عرصه‌های مختلف کشور و تقویت آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌شود.

امام جمعه موقت شیراز خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی که گریبانگیر مردم شده مردم بر اساس عهد و پیمانی که با خداوند، شهدا و امام راحل بستند در ۲۲ بهمن باز حضوری حماسی و باشکوه پیدا کردند تا دشمن بار دیگر شکست بخورد و این حضور تا انتخابات ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی با بیان اینکه ما وارث ایثار رزمندگان و آزادگان و جانبازان و چشمان منتظر مادران شهدا هستیم گفت این تکلیف را باید به خوبی انجام دهیم.

وی اقتدار را سبب افزایش امنیت ملی دانست و گفت: مشارکت مردم در عرصه‌هایی چون ۲۲ بهمن و انتخابات وحدت ملی می‌شود و وحدت ملی نیز به افزایش اقتدار ما می‌انجامد و در سایه اقتدار و امنیت است که پیشرفت‌های علمی و اقتصادی و سیاسی و فرهنگی حاصل می‌شود و حال مهمترین نمود اقتدار همین حضور پرشور در عرصه انتخابات است.

خطیب جمعه موقت شیراز در خصوص اخبار و تحولات منطقه نیز با تاکید بر اینکه بقا و استمرار رژیم صهیونیستی در جنگ و تجاوز است گفت: فتنه‌های دشمن مستکبر و رژیم غاصب اسرائیل راه به جایی نخواهد برد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=20529

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان